Lundby2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Christ.... Jeg skjekket lagtidsvarselet både igår og idag på ca 8 forskjellige nettsider, og igår så det ut til å bli ganske bra vær, men IDAG ser det ut til å bli en del dager med litt regn. Det positive er at det meste "mm målet" jeg leste var 5mm.... Men regn er regn. Det blir gjørmete. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) DMI skal være mest pålitelig i følge danskene selv. http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr...ark.htm?by=4000 Det blir fint vær for de av oss som venter i køen på lørdag. Så blir det litt regn søndag og mandag, før vi tørker og får fint vær fra og med tirsdag. Kan leve med det, er uansett veldig, veldig mye bedre enn i fjor. Har forresten sett en del Hove-klipp de siste dagene (live nå, Radioresepsjonen ^^). Godstemningen (pre-festivalstemningen) begynner å komme på plass, gleder meg enormt. =) Endret 25. juni 2008 av Peppep Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Alt vær som er bedre enn i fjor er bra nok for meg... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Skal litt til for at det blir verre enn i fjor, da. =P Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Jeg for én, syns at etter ifjor fortjener vi 2006 vær. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Heh, ja. Men ikke så mye urinstøv. Det ideelle været er 20-25 grader, sol (evt delvis skyet) hele dagen, en deilig bris, og en regnskyll i 6-tiden hver morgen for å holde alt støvet nede. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Med andre ord ser det ganske bra ut akkurat nå, selvom det skulle vært litt mer sol og litt mindre skyer... Det er jo ikke mye vann som skal falle... Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Stemmer, det ser veldig lovende ut. Jeg tør ikke å la støvlene ligge hjemme likevel, men er optimistisk. Venter på morgenens oppdatering på yr.no som kommer om en times tid. Er skikkelig værmeldingsjunkie om dagen. Lenke til kommentar
Funkpower Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Håper virkelig ikke urinstøvet tar helt av. Forresten kiipt at Neil Young og My Bloody Valentine begynner med en halv times forskjell. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Det som er virkelig ille med varme og tørke på roskilde er at det lukter piss absolutt overalt, fordi folk bare pisser hvor som helst, og det blander seg med sanda på bakken og virvles opp i lufta. Kan umulig være bra for helsa heller. Endret 26. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Stemmer, det ser veldig lovende ut. Jeg tør ikke å la støvlene ligge hjemme likevel, men er optimistisk. Venter på morgenens oppdatering på yr.no som kommer om en times tid. Er skikkelig værmeldingsjunkie om dagen. hehe det høres ut som du er verre enn meg! Jeg skjekker opptil 5 + ganger om dagen på litt over 5 nettsider om været xD Se forøvrig på dette: http://www.accuweather.com/world-forecast-...7C&metric=1 Og denne: http://uk.weather.com/weather/10day-Roskilde-DAXX0029 Ikke dårlig utover festivalen ! Endret 26. juni 2008 av Lundby2 Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kommer med et litt "newbie"-spørsmål igjen her. Leste litt gjennom her nå, og det jeg ser folk skriver er at du må være tidlig ute for å få camping plass. Vi har bestilt båt/tog og regner med å være der nede i løpet av søndagen den 29. Er det slik at det nesten er umulig for oss å få en campingplass da? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Nei nei, er ikke umulig. Men jo lenger du venter, jo lenger unna blir det til campen din. Beste plassene blir tatt først Men det er mange som ikke kommer før etter warm up'en er ferdig og de store konsertene starter. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Saa lenge du kommer i lopet av sondagen burde det ikke vaere altfor vanskelig. Noen som har camp med tema? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ikke noe tema her, men hørte at en gjeng jeg kjenner skal "arrangere camp-olympics" på c-campen (under planlegging), som blir åpent for alle som vil leke. Hun nevnte øvelser som: -Gjørmebryting (hvis det blir regn) -Quiz med øl -Kreative drikke-konkurranser -Tautrekking Og andre artige øvelser under påvirkning av diverse substanser. Jeg skal slenge på et forslag som sier at hvert lag må betale en påmeldingavgift i form av øl, og vinneren tar alt. Endret 26. juni 2008 av thrice Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Kanskje muliheter for at Metallica tar turen innom igjen? ehh, artistlista er ferdig? jeeg skjønner at man hadde mindre muligheter for å se den enogtredevteitiende,men uansett.. skjerpings. at metallica kommer er like sannsynlig som at jeg kjøper en ting. jeg er søskenbarnet ditt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Ja, nå er det bare 1 døgn og noen timer til jeg setter meg i bilen å reiser. Alt er klart, untatt teltet, som jeg akkurat fant ut at var ødelagt. Må kjøpe nytt i morgen. I tillegg er stereokassa vår ferdig! Om noen vil hilse på oss på camp C ved dusjene, så bare stikk innom. Gå etter flagget! Se bilde under. Flagg Stereotralle Endret 26. juni 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hehe, phantasy ifjor ville det nok vært rimelig vrient å skaffe seg en camp, men jeg tror det kommer langt færre i år. (ifjor var det utsolgt) Luedotten! Godt mulig jeg stikker innom en runde. etter å ha sett det flagget virker dere som "min type mennesker" xD Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Haha, genialt! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 hehe, phantasy ifjor ville det nok vært rimelig vrient å skaffe seg en camp, men jeg tror det kommer langt færre i år. (ifjor var det utsolgt) Luedotten! Godt mulig jeg stikker innom en runde. etter å ha sett det flagget virker dere som "min type mennesker" xD Flotte saker! Kom å si at du er deg, så skal du få en ballong! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå