Eulogist Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Nå er jeg endelig 17 år og kan dra på roskilde. ingen av brødrene mine fikk lov før de var 17. gleder meg noe sykt etter å ha sett dem komme hjem med alle de historiene år etter år. like fornøyd vært år. blir fett Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Da har du mye å glede deg til halvoralex! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Skal på første turen i år, men det er jo alt for lenge til sommeren Lenke til kommentar
Nie Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg satser på å ta første turen 08, om det blir noe bra med band. ^^, Det beste er nesten at jeg får turen og alt det der dekket. =D Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Å? Hvorfor for du det? Det høres digg ut! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Foreldre og bestikkelser er en nyyydelig kombinasjon. ^^, Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Skal på Roskilde i år viss musikksetupen er bra og været er spådd bra. Viss ikke skal jeg prøve å selge biletten min _DYRT_ Var der i år. Det var ganske fett, men ganske dyrt. Ble ganske frelst, var noen av de kuleste dagene i mitt liv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. november 2007 Forfatter Del Skrevet 22. november 2007 Bra du hadde det bra da Zeelot, men syns ikke det blir så dyrt der. Kommer jo ann på om man kjøper en og en halvliter inne på området da, da blir det dyrt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Jeg brukte 5,7K på 10 dager. Og jeg aner ikke hva pengene gikk til. xD Jeg drakk forferdelig mye sprit, men det koster jo ikke allverden. Tips: Ikke ta med deg altfor, altfor mye penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Da ble Radiohead bekreftet da. Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Sweet! Da er det garantert utsolgt neste år og, håper bare jeg slipper det gjørmekaoset som var i år. Må innrømme at 2005 er det beste året hittil for min del, var der i 2006 og i år også. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Radiohead blir fett! Ser frem til det. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Oppdaterte første innlegget litt med t-sjortene og om billettene er ute for salg. Noen som har kjøpt billett enda? Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Løp rundt i stua og hoiet av glede i ca 40 minutter nå, da jeg leste nyheten. RADIOHEAD! Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Bra at Radiohead kommer, mange som har ønsket seg dem i flere år. Også artig at flere drar til Roskilde fra Norge enn tidligere. Da jeg var det for første gang i 2005 var det ikke så mange av de jeg kjenner som hadde vært der, kun de som var mer enn gjennomsnittlig interessert i musikk. I 2006 var det betraktelig fler, og i år hadde plutselig alle vært der. Uansett, satser på at været neste år blir som i 2005 og at festivalen klarer å hoste opp en god bandliste i år som kan matche den vi hadde i 2005, den var herlig variert. Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hvordan er det å kjøre nedover? kurant å parkere å sånt? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 hvordan er det å kjøre nedover? kurant å parkere å sånt? Jeg planlegger å kjøre ned med en guttegjeng. De jeg campet med i år hadde bil, og kunne bare parkere rett utenfor campen. Virka som om det var litt styr for å få bila ut av gjørma siste dagen, men ellers var det ikke noe problem. Er ikke såååå mange som kjører. Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 RATM er plausibelt, selv om det lå litt i kortene fra før. http://gaffa.dk/live/view.php/news_id=20331 Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Angående billetter til Roskilde, kan man kjøpe enkeltbilletter til konserter? Eller er det slik at man må kjøpe festivalpass? Lenke til kommentar
Pseudonymt Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 http://www.roskilde-festival.dk/2008/forsi...rel_billetinfo/ Her er alt du trenger å vite om billetter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå