edds Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 DSL, White Pony DJ Team, Fedde le Grand, Digitalism, The Chemical Brothers + en del mer. Nok elektronisk, for å si det sånn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 DSL, White Pony DJ Team, Fedde le Grand, Digitalism, The Chemical Brothers + en del mer. Nok elektronisk, for å si det sånn. Sweet! Har hørt fra en House DJ jeg kjenner at Fedde le Grand skal være bra saker så det gleder jeg meg til Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Et par innlegg er slettet grunnet brudd på retningslinjene #9. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? Ja, swebus (www.swebusexpress.se/) var ihvertfall billigst for meg ifjor. Mener å ha hørt det varierer mellom 2 selskap, men jeg ville satt pengene mine på swebuss. (du drar fra oslo?)Summen tur/retur ligger på ca 700kr eller 800kr. (kan hende jeg loker litt på prisen. Enkelt å skjekke på nettsiden) Ta buss;) er komfortabelt nok. Okay tusen takk Ja, jeg drar fra Oslo. men hvilken dag er det best å dra for å rekke hele warmup'en? Burde jeg dra 28/6 eller 29/6? også når er det best å dra hjem? drar man 6/7 eller 7/7? drar vell 7/7 så man kan drikke sisste dagen også?!? Hehe, bare hyggelig:D Jeg planlegger å stikke allerede sent på 27/6 så jeg er der tidlig på 28/6. For å sikre meg at det samme som sjedde ifjor (dårlig camp plass) ikke skjer igjen. de fleste stikker tilbake på kvelden 6/7 er jeg ganske sikker på. Mener å huske at alt sluttet kl 18:00 og det var ikke noe stor stress med buss da vi fant en liten spot i køben som tilfeldigvis skulle tilbake til oslo;) UUannsett, Jeg har et spm selv. Jeg kjøpte forleden billetten min fra roskilde-festival.dk under "køb" linken. Altså IKKE fra billettservice. Er det noe problem? Jeg trykket jo av for "norge" så de burde vel ikke monge det opp? *edit* - lur som jeg er har jeg prestert å skrive fylke jeg bor i under 'by' som skulle vært steds navn som i dette tilfelle skulle vært eiksmarka og ikke akershus. men alt annet, navn, postnummer og adresse er da riktig... Endret 23. april 2008 av Lundby2 Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? Ja, swebus (www.swebusexpress.se/) var ihvertfall billigst for meg ifjor. Mener å ha hørt det varierer mellom 2 selskap, men jeg ville satt pengene mine på swebuss. (du drar fra oslo?)Summen tur/retur ligger på ca 700kr eller 800kr. (kan hende jeg loker litt på prisen. Enkelt å skjekke på nettsiden) Ta buss;) er komfortabelt nok. Okay tusen takk Ja, jeg drar fra Oslo. men hvilken dag er det best å dra for å rekke hele warmup'en? Burde jeg dra 28/6 eller 29/6? også når er det best å dra hjem? drar man 6/7 eller 7/7? drar vell 7/7 så man kan drikke sisste dagen også?!? Hehe, bare hyggelig:D Jeg planlegger å stikke allerede sent på 27/6 så jeg er der tidlig på 28/6. For å sikre meg at det samme som sjedde ifjor (dårlig camp plass) ikke skjer igjen. de fleste stikker tilbake på kvelden 6/7 er jeg ganske sikker på. Mener å huske at alt sluttet kl 18:00 og det var ikke noe stor stress med buss da vi fant en liten spot i køben som tilfeldigvis skulle tilbake til oslo;) UUannsett, Jeg har et spm selv. Jeg kjøpte forleden billetten min fra roskilde-festival.dk under "køb" linken. Altså IKKE fra billettservice. Er det noe problem? Jeg trykket jo av for "norge" så de burde vel ikke monge det opp? *edit* - lur som jeg er har jeg prestert å skrive fylke jeg bor i under 'by' som skulle vært steds navn som i dette tilfelle skulle vært eiksmarka og ikke akershus. men alt annet, navn, postnummer og adresse er da riktig... Gleeeem det.... FIKK BILLETT I POSTEN IDAG:DD!!!!!! WOOOOOOH! Roskilde 2008 YAY! Lenke til kommentar
Panter Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Gleeeem det.... FIKK BILLETT I POSTEN IDAG:DD!!!!!! Lurer på om og når det evt blir utsolgt iår jeg. De sa for litt siden av billettsalget gikk meget bra, men så kom jo denne lanseringen som ikke var fornøyd med.. Men er vel ikke noe å vente med å kjøpe billett. Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Det er sant, har selv en del venner som er sinnsykt treige:S Lenke til kommentar
TheIronMan66 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Fornøyd som F... jeg.... Judas Priest,Slayer,At The Gates,Job For A Cowboy,Rotten Sound,Path Of No Return,Radiohead, the dillinger escape plan og raunchy disse bandene blir ett MUST Band jeg ser om det ikke blir krasj. Band of horses,Seasick steve, enter shikari og anti flag har sikkert glemt noe det skal ikke se bort i fra. men disse er hvertfall de jeg kommer på til nå. men ble jo foresten annonsert 20 band etter storslippet i fjor. blant disse ble bla Hatesphere,gojira,flaming lips annonsert. så vi har nok noen band til i vente skal dere se. håper virkelig vi får behemoth eller Dark tranquillity.. eller noe annet metal:D Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 så at hun adele dama ikke kommer likevel... ikke at DET ødelegger dagen min akkuratt hehe Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Har spilledatoene til artistene blitt offentliggjort enda? Er ikke sikker på om jeg får med meg den første festivaldagen, og vil vite hva jeg går glipp av. Dersom jeg går glipp av Radiohead er vitsen med å dra borte for min del, så hadde vært fint å få det avklart. Endret 4. mai 2008 av Avenula Lenke til kommentar
master air Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Er ikke offentliggjort enda, og på Radioheads hjemmeside står det ikke noe enda. Følg med på begge sidene, men jeg regner med at det er en stund til de offentliggjør det. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Fire nye: * Bullet for my Valentine * Solomon Burke * Cocorosie * Lupe Fiasco En mindre: * The cult spiller ikke Diesel lager rosklde-jeans, Radihead vil at du skal ta toget, og nå er det ikke lenge igjen å herregud jeg gleder meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Diesel lager rosklde-jeans, Radihead vil at du skal ta toget, og nå er det ikke lenge igjen å herregud jeg gleder meg YUM! Gleder meg sjæl. Må bare få futt i gutta jeg drar med så vi får bestilt billetter til turen ned. Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Gah, gleder meg villllt. Digg med såpass mye elektronisk. Ellers har jeg nylig oppdaget Familjen og Tokyo Police Club. Line-up'en blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Billett er i boks. Clutch blir saker! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Ordna meg billett. Kompis bor i copen så vi bor der om det blir regn. Eneste grunn til at jeg reiser i år er for tradisjonens skyld. Blir femte år på rad. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Diskuterte tidlgiere i tråden litt om Get-A-Tent biletten. jeg sente en mail til Roskilde og fikk følgende svar om noen lurte: - Campen til Get-A-Tent ligger rett over veien for inngangen. - Man kan ta med seg teltet første dagen og sette det opp inne på festivalområdet. - Og fortsatt bruke dusjene og varme bad som står på Get-A-Tent området. Motorpsycho blir herlig btw. Lenke til kommentar
master air Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Motorpsycho Er saa jaevelig missunnelig paa dere i aar! Men neste aar vil jeg vaere tilbake paa roskilde festivalen. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Nye slipp: MOGWAI (UK) er et stykke nyere britisk musikhistorie på Roskilde Festival. Skotterne var med til at sparke hele post-rocken i gang i midten af 90’erne. Mogwai tager arven op fra Slint, Sonic Youth og Talk Talk og fortsætter rejsen ind i guitarstøjens kraftcenter. Japansk vanvid og tysk dancehall Spændende navne myldrer rundt i Roskilde Festivals nedre vækstlag. Tre ekstra navne slutter sig til flokken i denne uge. CULCHA CANDELA (DE) rører deres egen multikulturelle berlinerblanding af dancehall, reggae og party-rap. Bandets målsætning er at skabe en lidt bedre verden via deres festlige og svedige koncerter. FUCK BUTTONS (UK) er en engelsk electronica-duo. De blander støj med forvrængede nødråb i langstrakte lydflader, men finder også plads til melodiskønheden og sollyset midt i det syntetiske lydunivers. OSAKA INVASION (JPN) dækker over et fornemt pluk af udsyrede kunstnere fra den japanske storby. DJ SCOTCH EGG, OVE-NAXX, MARUOSA og BOGULTA byder på digital hardcore, metal, improviseret støj og de mest vanvittige genresammenstød. Har aldri hørt om dem, men det betyr ikke at de ikke er gode Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Mogwai! Herlig!! Forresten, noen som skal ta säfflebussen den 29. Juni? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå