edds Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Personlig betaler jeg lett de 1700 for å være 8 dager i paradis.... Og med det daglige alkohol inntaket er det nesten kulere å høre noe musikk du ikke "kan". Som sagt, noe av sjarmen til roskilde er bra ukjente band etc. Headliners er nyttig for å glede seg litt xtra:P chem. brothers og Digitalism - Yay:D Kunne ikke sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Ganske så skuffet over lineupen i år, ble ikke med ifjor fordi jeg ikke hadde råd. Kjøpte meg billett for noen uker siden for i år, men vurderer sterkt å kvitte meg med den nå. Hadde håpet på at tiesto ville dukke opp i år også xD Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Edds, skal du se MC Jabber i aar ogsaa? Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Så jeg MC Jabber i fjor? Edit: Var det han britiske stand-up fyren vi så helt random? Da vi satt på strandstoler? Endret 18. april 2008 av edds Lenke til kommentar
master air Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Stemmer det^^ Var ett deilig avbrekk fra gjoermen. Lenke til kommentar
edds Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Haha, absolutt. Han var veldig morsom, særlig etter en del øl. Gleder meg til å se han igjen! Endret 18. april 2008 av edds Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? Lenke til kommentar
Lundby2 Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? Ja, swebus (www.swebusexpress.se/) var ihvertfall billigst for meg ifjor. Mener å ha hørt det varierer mellom 2 selskap, men jeg ville satt pengene mine på swebuss. (du drar fra oslo?) Summen tur/retur ligger på ca 700kr eller 800kr. (kan hende jeg loker litt på prisen. Enkelt å skjekke på nettsiden) Ta buss;) er komfortabelt nok. Endret 20. april 2008 av Lundby2 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Førstepost burde oppdateres.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Ja. Å gå inn på linken er vanskelig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vel, nei. Men ser litt teit ut å ha en håndfull band, men ikke resten. Kan like godt gjøre førsteposten gjennomført. Og det kan jo faktisk dra lesere til roskilde. Er ikke alle som gidder å gå inn på linken, så da kan de heller se over bandlista her. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 blir min første gang på roskilde i år. Så lurer på hvordan man kommer seg til Roskilde på den rimligste og mest komfortable måten? Er fly noe å anbefale eller buss/tog? Hva er prisene til det forskjellige? Ja, swebus (www.swebusexpress.se/) var ihvertfall billigst for meg ifjor. Mener å ha hørt det varierer mellom 2 selskap, men jeg ville satt pengene mine på swebuss. (du drar fra oslo?) Summen tur/retur ligger på ca 700kr eller 800kr. (kan hende jeg loker litt på prisen. Enkelt å skjekke på nettsiden) Ta buss;) er komfortabelt nok. Okay tusen takk Ja, jeg drar fra Oslo. men hvilken dag er det best å dra for å rekke hele warmup'en? Burde jeg dra 28/6 eller 29/6? også når er det best å dra hjem? drar man 6/7 eller 7/7? drar vell 7/7 så man kan drikke sisste dagen også?!? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Vil du være sikker på god plass bør du være der lørdag kveld, og bli der hele natta.. Utrolig bra festing i "køen" også, så det er absolutt værdt det. Og man drar helt klart hjem på mandagen, for å rekke alle konsertene på søndag og natt til mandag (også er det vel et dance/trance party om natta, for de som liker slikt) Vil absolutt ikke anbefale buss.. Det er et helvete.. Båt eller fly er mye mer komfortabelt enn buss, det eneste er at man må komme seg til københavn og det er par andre som har de samme planene mandag morgen Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Man bør dra sent mandag, eller tidlig tirsdag. Tidlig mandag er umulig, man misser garantert bussen/flyet/båten. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hei, noen som vet hva det er med billettene på billettservice? Står dato på billettet 03.07.08. Det er vel når festivalen åpner? Jeg vil ha billetter til warmup'en også. Og det er vel fra 29.06.08? Ikke? Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Varmup er inkludert i billetten, så det er bare å vise den når du skal inn Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Ok, var ikke sånn før var det det? Mener å huske at de to forrige gangene jeg har vært der så har jeg måttet kjøpe riktige billetter? Men, thanx! Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Tror aldri det har vært egne billetter for hele uken. Det er ihvertfall ikke det i år Tatt fra festivalens hjemmeside: Der er adgang til campingarealerne fra søndag den 29. juni 2008 kl. 08.00. Din billet, og dermed dit festivalarmbånd, giver adgang både til campingområdet og Festivalpladsen. Billetten gælder hele festivalugen fra søndag den 29. juni kl. 08.00 til og med mandag den 7. juli kl. 14.00. Masser af begivenheder gennem ugen NB: Fra søndag til onsdag er der musikk på Pavilion Junior, som ligger ved Port 10. Pavilion Junior er altså lokaliseret på et lille udsnit af Festivalpladsen. På campingområdet er der endvidere biograf, boder, events og publikumsaktiviter. Festivalpladsen med dens syv scener åbner torsdag den 3. juli kl. 17.00. Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Joda, før kunne man velge mellom bare festivalen, eller festivalen inkludert warmup, som var noe dyrere... husker ikke helt hvor lenge det var slik, men tipper på rundt 2002/2003 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Noen som vet om det kommer noen house/dance/trance DJs (grupper)? Fant noe morro der i 06 og 07, det er ikke sjangere jeg kan så mye om, men som jeg syns er ganske kult å høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå