DummeGaas Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Her blir jeg OT, men jeg var på IKEA og spurte om hvor jeg skulle gjøre av hovedkortet, strømforsyninga, DVD-ROMen, CD-RWen, grafikkortet, nettverkskortet og lydkortet. Han så rart på meg. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Her blir jeg OT, men jeg var på IKEA og spurte om hvor jeg skulle gjøre av hovedkortet, strømforsyninga, DVD-ROMen, CD-RWen, grafikkortet, nettverkskortet og lydkortet. Han så rart på meg. åh! det har jeg alltid hatt lyst til!! men vi har ikke no IKEA i nærheten /OT Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Mutasjoner i genene. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Tannkrem Mas Fortæring av konsentrert atomavfall fra sellafield Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 folk som har for store avatarer.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 folk som påstår dem kan få kreft av mamma... :o Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 denna karen her ------> Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 PK Zons <- De invidde vet hva jeg snakker om Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Infeksjon THE PLAGUE THAT MAKES YOUR BOOTY MOVE... IT'S THE INFECTIOUS GROOVES Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Gulrøtter og rå nudler. Hva er meningen med denne posten? Lenke til kommentar
Odden Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 jenter er mest kreftfremkallendes. de forårsaker også hjertestans og kuttede pulsårer. det mest dødelige eksemplaret kalles Adawen Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 alt man tar i og ser på og rører og hører om og gjør... "ifølge forskerne" Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 spis gulerøtter så lenge det er sunt sier jeg bare.... Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 snart får du kreft av gulerøtter og da.. "spis det så lenge det er sunt" ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå