Blyberg Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) ok, jeg blir disconnecta wow etter jeg har spilt litt. det skjer hele tiden, men nå tror jeg at jeg har funnet løsningen. Jeg må nok endre Checksum Offloading innstillingene mine.. men hvordan gjør jeg det? Det fungerer IKKE å høyreklikke på nettverkskortet og gå på avansert. finner ikke Checksum Offloading der jeg har Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC. Endret 16. oktober 2007 av Blyberg Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ok, jeg blir disconnecta wow etter jeg har spilt litt. det skjer hele tiden, men nå tror jeg at jeg har funnet løsningen. Jeg må nok endre Checksum Offloading innstillingene mine.. men hvordan gjør jeg det? Det fungerer IKKE å høyreklikke på nettverkskortet og gå på avansert. finner ikke Checksum Offloading der jeg har Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC. Klikk på Start Velg Kontrol Panel Velg System Velg Maskinvare Klikk på Enhetsbehandling Klikk på + foran Nettverkskort Dobbeltklikk på nettverkskortet ditt Velg Avansert Endre til Checksum Offloading til deaktivert Lenke til kommentar
Blyberg Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 ok, jeg blir disconnecta wow etter jeg har spilt litt. det skjer hele tiden, men nå tror jeg at jeg har funnet løsningen. Jeg må nok endre Checksum Offloading innstillingene mine.. men hvordan gjør jeg det? Det fungerer IKKE å høyreklikke på nettverkskortet og gå på avansert. finner ikke Checksum Offloading der jeg har Realtek RTL8139/810x Family Fast Ethernet NIC. Klikk på Start Velg Kontrol Panel Velg System Velg Maskinvare Klikk på Enhetsbehandling Klikk på + foran Nettverkskort Dobbeltklikk på nettverkskortet ditt Velg Avansert Endre til Checksum Offloading til deaktivert takk, men det var akkuart det jeg sa ikke gikk.. finner ikke Checksum Offloading der:\ Lenke til kommentar
Oto2moto Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Sorry... trodde ikke det var den veien du gikk for å sjekke innstillinger.... Sjekk evt. linken under og prøv å endre etterpå... - If you have an RTL8139 series network card: Download these drivers directly from Realtek. http://www.realtek.com.tw/downloads/downlo...p;GetDown=false Download and run the auto installation program to update your drivers. Using these drivers has been found to resolve this problem for several players. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå