Christian86 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har to jobber som jeg er relativt lei av. Den ene er på et kundesenter og det andre på et kundesenter/teknisk avdeling i et selskap. I begge stillingene så opplever jeg å være mindre motivert og noe lei. Eneste grunnen til at jeg er der er fordi jeg må spare penger før neste år. Kan denne trettheten ha sammenheng med at jeg utdanner meg innen noe helt annet? Neste år er jeg nemlig "ferdig" med bachelor i økad, og det er blir jo en litt annen utdanning, enn den som er krevet for jobben. Så da sitter jeg og lurer på hvorvidt min tretthet har sammenheng med at jeg føler jeg ikke får brukt meg nok (kan avansere, vise meg, lære og utvikle meg) ? Mest av alt spørr jeg fordi jeg lurer Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kan denne trettheten ha sammenheng med at jeg utdanner meg innen noe helt annet? Så da sitter jeg og lurer på hvorvidt min tretthet har sammenheng med at jeg føler jeg ikke får brukt meg nok (kan avansere, vise meg, lære og utvikle meg) ? Nå er ikke jeg noen psykolog verken innen det ene eller det andre, men du er nok inne på problemet selv her I tillegg til at mye tid og energi brukes på utdannelsen så skal du også møte opp på en jobb du syns er kjedelig (om jeg forstod deg rett) og det hadde vel tappet noen og envher for krefter og tiltakslyst Men det er da ingen som nekter deg å vise deg frem, lære og utvikle deg? Det må i så fall være deg selv siden du vet det bare er midlertidig og ikke legger mer krefter i jobben enn du må? Ikke så veldig unaturlig det heller, så lenge du gjør det som forventes av deg iallfall Du får enten finne en ny jobb eller bare holde ut og vente på bedre, og mer interessante tider, når du er ferdig med utdannelsen. Plutselig er det jul også Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Vel, helt ærlig begrenses jeg av rutiner etc. Jeg hevder meg nokså greit, og har fått mye skryt for hvordan jeg håndterte et tysk selskap som ikke helt forstod vår forretningsmåte, samt at jeg har en kunde som utelukkende snakker med meg. Hun vil ikke snakke med andre fordi hun foretrekker meg. (Ingen av de andre har slike ) Jeg legger ikke alt for mye ned i denne jobben, men jeg kjeder meg noe vanvittig til tider. Jeg liker kundeservice, men denne jobben blir kjedelig ettersom jeg føler jeg begrenses veldig. Men jeg forstår jo hvorfor. Får se hvordan de nye lokalene osv blir. tror også stress, verket i armen etter all bruk av tastaturet og den dårlige inneluften har sinn effekt, men mest av alt mistenker jeg at jeg kjeder meg for mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå