Gå til innhold

Nei og nei og atter nei Sony Ericsson K850i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
LOL ! arti måte å skrive på har du ...

 

Takk for det :-)

 

Var heller frustrerende når jeg skrev det da.....rådvill nå....hva skal jeg kjøpe nå??!?

 

Med din angst for plast, så er vel en W880 rette telefonen for deg?

 

Plast er plast. Det som gjorde K850i helt ubrukelig var den ekstremt dårlige lyden med skurringskraping i høyttalern. Får se om de finner ut hva det er.

 

Plast er vi vel vant til. Nookia har jo brukt det i alle år LOL

 

Vel...endelig kom nytt parti inn og ikke vet jeg hva den første var laget av. Den nye som kom virker mye mer solid, litt tyngre og ikke no fæl skurring.

 

PLasten er der fortsatt, men den funker myyyyye bedre enn min første.

 

 

He-he. Ja, har gitt opp SE for over 2 år siden- Alt de spyr ut ser likt ut og er det samme, og plastikk styrer jeg unna. Kommer nok til å beholde min 6233 i minst et år til. Den oser kvalitet og jeg er langt fra lei den enda. Aldri mer SE...

:dribble:

 

Liker Nokia og jeg, har jo gått mest i alle N modellene stort sett, men til arbeid er det ikkeno som slår eller er på høyde med en HTC Tytn II Kaiser. Den kan alt, har alt 8 utenom blitz da)

 

Ja ja P1 ditt og datt......men det tastaturet der kommer bare til og sørge for en tur i betongveggen tror jeg for min del.

 

Masse fine telefoner fra både SE og Nokia....ja så nå har jeg en fra hver samt TytnII o leker med dem en stund til det kommer no nytt spennede :D

Lenke til kommentar

Haha, litt tyngre faktisk. Du er ikke litt på noe du ikke har spist, kompis? Du var uheldig, ellers var hele partiet laget for å ødelegge helga di. Man kan aldri vite hvor fandenivoldske ingeniører kan være.

 

Anyways, jeg finner ikkeno galt med min enda. Bortsett fra at den ikke er Clamshell og kan fly meg på jobb, eller noe sånt.

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar
Haha, litt tyngre faktisk. Du er ikke litt på noe du ikke har spist, kompis? Du var uheldig, ellers var hele partiet laget for å ødelegge helga di. Man kan aldri vite hvor fandenivoldske ingeniører kan være.

 

Anyways, jeg finner ikkeno galt med min enda. Bortsett fra at den ikke er Clamshell og kan fly meg på jobb, eller noe sånt.

 

Har drekki en halv flaske med cosylan....kan det ha noe med saken og gjøre :!:

 

Denne var mye bedre enn den jeg kjøpte først i alle fall... mye bedre. menyene er kjappere på denne og samt at de skjermknappene funker bedre. tror de jaggu skulle hærpe hælja mi jeg med det varepartiet asså :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...