Gå til innhold

Nei og nei og atter nei Sony Ericsson K850i


Anbefalte innlegg

Hva i alle dager er det Sony ericsson har gjort nå??!?

 

Hentet K850 på lørdag og gledet meg skyhøyt...... Flott eske med spennede farger som også veide litt. Tegn på kvalitet...YES tenkte jeg.

 

Nærmest kjørte WRC på vei hjem fra butikken for og pakke opp greiene men etter at jeg fikk opp boksen, ja da kom skuffelsene på løpende bånd.

 

SE har gitt kritikk til Nokia for Tupperware telefoner, og så gir de selv ut den pilleboksen i helplast??!? Det var faktisk det mest elendige jeg har holdt fingrene mine rundt tror jeg. Hvor i alle dager har det blitt av kmagnesiumramma som er på K800i. Den oste det kvaliet av. Den knirkeklumpen av et plastvrak. Pokker tenkte jeg....hva er dette for no? Trodde det var en dummy jeg for og være ærlig.

 

Ja ja...kjøpt er kjøpt tenkte jeg og putta alle tinga inni som skulle inni buken på den.... Masse kule farger og lyder når jeg fyra den opp i alle fall, kjappe menyer, kult kamera og slike ting men.......

 

Ringer kona og tester..... mye som er laget av plast tenkte jeg...matboksen til unga feks......trykka på ring og konstanterte at dette ikke var en dummy.......og så hørte jeg det.......SKURRING og støy i høyttalern??!

 

Masse ulyder i høytalern under samtalen var det. Fikk kontaktet butikken som stormet frem og skulle rette opp dette problemet og sa jeg fikk komme ned igjen så testet vi og fant en som funket....

 

UMULIG.....samtlige av telefonene skurret og ga ulyder i høyttalern.... Hva i alle dager har dere gjort SE??!? Hva i alle dager driver dere med? Leverer en så ekstremt dårlig telefon som koster så mye?

 

Anbefaler alle og sjekke disse ekstremt nøye for dette var utrolig dårlig kvalitet.......jeg hevet kjøpet tvert for vi fant jo ingen uten ekstremknirk og skurring i, og jeg leverte helee greia med flott pappeske tilbake til butikken.

 

Enormt skuffet over K850 i......STYR UNNA...Dette er bare JUGGEL og LURERI. Rister på hue av SE.

Endret av Mikkel_Rev®
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, noe må det gå ut over når de skal stappe ett sånt kamera i mobilen, den ser faktisk litt plastikk ut

 

Tull. Et bra kamera trenger da slettes ikke gå utover byggekvaliteten, men dette er dessverre en trend i markedet. Virker som om de store prøver å spare produksjonskostnader på de dyreste telefonene, se f.eks Nokia N95 som også plages av plastfølelse og "billig" konstruksjon. Jeg har imidlertid ikke prøvd K850 ennå, så hvordan den er vet jeg ikke. Ser imidlertid at det er mange som er fornøyd med den. Noen er imidlertid mer kritisk enn andre når det gjelder plast, og knirkelyder ;)

Lenke til kommentar
Hehe, noe må det gå ut over når de skal stappe ett sånt kamera i mobilen, den ser faktisk litt plastikk ut

 

Tull. Et bra kamera trenger da slettes ikke gå utover byggekvaliteten, men dette er dessverre en trend i markedet. Virker som om de store prøver å spare produksjonskostnader på de dyreste telefonene, se f.eks Nokia N95 som også plages av plastfølelse og "billig" konstruksjon. Jeg har imidlertid ikke prøvd K850 ennå, så hvordan den er vet jeg ikke. Ser imidlertid at det er mange som er fornøyd med den. Noen er imidlertid mer kritisk enn andre når det gjelder plast, og knirkelyder ;)

 

 

Mulig det er et bra kamera, men og klemme ut over 3-4000 kron for den pilleboksen er latterlig. Og jeg har hatt N95, som foruten og være en klump med glideskinner i forhold var mye mer kvalitetsfeeling enn denne pilleboksen fra SE. Greit at knappene på N95 var også plæstic fantastic og jeg solgte den ganske fort og. he he

 

Gå til butikken og kjenn på den..... vær så snill, for nærmere mutterns oppbevaringsbokser til pålegg har jeg aldri sett på en mobil. Denne er SKIKKELIG i plast. Ligner ikke i nærheten på K800 s kvalitet i det hele tatt. Kamera kan være fett det og det virka bra og,,,men fikk skikkelig dilla av den plastfølelsen. Og den dårlige lyden som hørtes ut til at høyttalern ikke var festet skikkelig gjorde meg pissed. særlig når den var på samtlige av butikkens telefoner.

 

Nei. Denne prisen er den ikke verdt......ikke halvveis engang. Etter og ha hatt K800 og W880i er jeg enormt skuffet over SE. Dette er rett og slett for dårlig!

Lenke til kommentar
Takk for underholdende lesning om din erfaring med Sony Ericsson K850i, nå har jeg ikke holdt en i hånden men din beskrivelse gir meg et visst inntrykk av hva jeg kan forvente. :) Trodde den kom til å holde samme byggekvalitet som K800i/K810i, som jeg syntes gir et solid inntrykk.

 

Helt enig med deg om byggekvaliteten på K800....ikke forvent samme av K850i

 

Takk for gode tilbakemeldinger på min helgs frustrasjon. He he. Da vet i alle fall folk hva de går til ved valg av K850i...

 

Kanskje jeg bør lære meg og vente til jeg kan se på dem i butikkene i stedet for og hasteshoppe hver gang??

 

..........NOT.....det er jo det som er spennende og :-D

Lenke til kommentar

Hmm, dette forventet jeg egentlig ikke. Trodde de ville lagt krefter inn i denne.

 

Desverre helt rett det poe sier angående byggekvalitet i flaggskipmodeller. Vi har i år sett mye fokus på materialvalg og kvalitetsfølelse i designet fra både Nokia og SE, men så langt ikke i de modellene med ordentlige spesifikasjoner. F.eks. N80, og til en viss grad N95 som nevnt..

 

For 4000 kr bør K850i absolutt ha grei byggekvalitet, man kan jo få en E50 og en N73 for samme prisen :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
LOL ! arti måte å skrive på har du ...

 

Takk for det :-)

 

Var heller frustrerende når jeg skrev det da.....rådvill nå....hva skal jeg kjøpe nå??!?

 

Med din angst for plast, så er vel en W880 rette telefonen for deg?

 

Plast er plast. Det som gjorde K850i helt ubrukelig var den ekstremt dårlige lyden med skurringskraping i høyttalern. Får se om de finner ut hva det er.

 

Plast er vi vel vant til. Nookia har jo brukt det i alle år LOL

Lenke til kommentar
LOL ! arti måte å skrive på har du ...

 

Takk for det :-)

 

Var heller frustrerende når jeg skrev det da.....rådvill nå....hva skal jeg kjøpe nå??!?

 

Med din angst for plast, så er vel en W880 rette telefonen for deg?

 

Plast er plast. Det som gjorde K850i helt ubrukelig var den ekstremt dårlige lyden med skurringskraping i høyttalern. Får se om de finner ut hva det er.

 

Plast er vi vel vant til. Nookia har jo brukt det i alle år LOL

 

Vel skurrelyden skyldes sikkert et isolert parti med feil, ettersom flere rapporterer at de ikke hører denne lyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...