beachboy Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hei! Jeg får følgende feilmelding når jeg vil laste ned: "kan ikke bekrefte integriteten til update.inf. kontroller at krypteringstjenesten kjører på denne maskinen" Jeg har IE 6 fra før og kjører XP sp2. Noen tips for dette? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Prøver du å laste ned IE7 fra microsoft.com eller Windows Update? Eventuelt kan du ta det som et tegn fra oven og prøve Firefox eller Opera. Endret 16. oktober 2007 av miCro Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Prøver du å laste ned IE7 fra microsoft.com eller Windows Update? Eventuelt kan du ta det som et tegn fra oven og prøve Firefox eller Opera. Fra denne siden: http://www.microsoft.com/norge/windows/dow...e/getitnow.mspx Har begge, men det er uvesentlig i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Har du prøvd å installere det gjennom Windows Update? Du kan eventuelt laste det ned fra denne siden, men det er sannsynligvis en engelsk versjon. Edit: Jeg fant en annen offisiell nedlastingsside hos MS. Prøv å last det ned herfra. Endret 16. oktober 2007 av miCro Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ok, flott! Da forsøker jeg Takker masse! Lenke til kommentar
beachboy Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Funket lige dårlig det gitt. Blir rutet til samme instaleringen der også. Lette litt og fant ut hva om skal til: http://support.microsoft.com/kb/822798/ Artig at Microsoft tror at alle mennesker har lyst til å bruke ett par dager på en slik ting. De tror vist vi ikke har noe liv. Neste gang blir det Mac kun på trass. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Mennesker skal ikke bruke 2 dager på å installere Internet Explorer 7. Normalt skal det gå ganske fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå