Erlend! Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har et vanvittig irriterenes problem: Exploreren min klarer bare å vise ca. annenhvert bilde på vanlige websider. De bildene som ikke kommer opp må jeg høyreklikke på og trykke "show picture". Når noen websider har over 50 bilder sier det seg selv at det er noe jeg ikke gidder å gjøre... Vet ikke hva det kommer av, noen som har vært borti noe liknende? På forhånd takk! Mvh. Erlend Simensen Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 SQL ormen, ødelegger mye for meg. Surfing og bilder på mange forskjellige sider er helt fucka. Jeg bruker ikke IE mer, men Opera 7. Der fungerer de fleste sider normalt! Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Noe jeg kan få gjort for å få fjernet denne da? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Noe jeg kan få gjort for å få fjernet denne da? Prøv med en annen explorer da til å sufre på nettet. funka fint for meg! Lykke til! Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 29. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2003 Så jeg kan ikke få den fjernet ved hjelp av f.eks Norton da? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Så jeg kan ikke få den fjernet ved hjelp av f.eks Norton da? Er ikke DU som er infisert, det er webserverne, de kan ikke sende ut nye bilder hver gang, så bruk en browser som sparer på bildene når du vel har fått dem 1 gang Prøv Opera, et godt tips egentlig, får håpe du liker den Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Har Opera, men foretrekker helt klart IE. Mange sider som ikke vises ordentlig... Lenke til kommentar
adyton Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har Opera, men foretrekker helt klart IE. Mange sider som ikke vises ordentlig... noen få, ikke mange 8) Lenke til kommentar
Erlend! Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 mange av de sidene jeg ofte besøker... synes det holder nok for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå