tom_bjk(politistudent) Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hvis det er så,kan det virke som en Halo-killer til PS3. Det er uansett et "must buy"! http://www.pspsps.tv/2007/10/official_play...magazine_1.html Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Kanskje ikke den mest objektive kilden? Edit: Blandet subjektiv og objektiv....wops. Endret 16. oktober 2007 av Bromlexl Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Siden når ble "notch ahead" til et hestehode? Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Siden når ble "notch ahead" til et hestehode? Hvordan vil du beskrive et "notch"? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Jeg ville definitivt ikke oversatt "notch ahead" med et hestehode foran, det ville kanskje vært greit hvis det hadde vært snakk om "miles ahead", en mer riktig oversettelse her ville vel vært "Ett hakk foran". Men det er bare meg da, som ikke er så glad i sensasjonsoverskrifter og overdrivelse. Endret 16. oktober 2007 av Bloody Mess Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Jaja,men å henge seg opp i at et "notch" per definisjon kanskje ikke er et "hestehode foran" for enkelte er vel heller unødvendig. Poenget var bare at dette ser veldig lovende ut,og ut i fra det som er vist så langt kan bli et meget bra fps,akkurat som det STERK undervurderte killzone 1. Thats it. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva med et halvt nesebor? Det er kanskje bedre. Det er ikke like langt som et hesthode. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Lovende det, men er vel strengt tatt ikke så uvanlig at nye spill er hakket bedre enn det som er på markedet. Det er jo noe av poenget synes jeg Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gleder meg noe sykt til dette spillet kommer, skal garantert ha det. Synes grafikken er utrolig og gameplayet ser utrolig bra ut også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå