UnZane Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har ett XFX 8800gts 640mb, som ikke vil fungere skikkelig. Jeg har lagt inn drivere for all hardware jeg har, men maskinen har en tendens til å fryse. Noen ganger går skjermen min i "sleep mode" mens jeg sitter og jobber i Vista, mens noen ganger bare fryser maskinen totalt. I enhetsbehandling får jeg opp to skjermkort av type 8800gts selv om jeg bare har ett? Det ene ser helt fint ut, det andre har ett gult utropstegn der det står får ikke innstallert driver for denne enheten. Kjører 32bits Vista Ultimate. Lenke til kommentar
TechFrog Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har du overklokket noe? Enten i BIOS og/eller skjermkortet? Rivatuner f.eks? Avinstaller driver til skjermkortet (har du DriverCleaner så bruk den også), gå så til enhetsbehandling og avinstaller "begge" korta. Restart maskinen og se om maskinen finner "ny maskinvare" og installer den drivern du VET fungerer bra. Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Done. Har ikke overklokket, og nå var det kommet nye drivere fra nVidia.. Så la de inn, nå har jeg bare ett skjermkort sier maskinen, men nå har jeg fått nytt utropstegn på Intel G965 Express Chipset Family.. Spennende. Så nå prøver jeg ny driver der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå