Gå til innhold

Vurderer min første konsoll, hva bør jeg kjøpe?


JKJK

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer ikke til å slette noen poster i tråden, men vil oppfordre alle til å lese hva trådstarter skriver FØR man svarer. Dette gjelder generelt sett for alle tråder, og ikke bare denne.

 

Vi setter en stopper her for videre diskusjon rundt dette.

 

Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden.

Lenke til kommentar
Jeg vil anbefale deg å lese den første posten hvertfall. Det ser virkelig ut som om han heller mot PS3 i den.

Står ikke noe om at han ikke vil ha 360'n der! :) ..vet ikke helt hva jeg skal ha sagt som strider mot trådstarters ønsker!?

 

Hvis emnetittelen er korrekt og i henhold til rettningslinjene, så står jeg fortsatt for min anbefaling; Xbox360!

 

Jeg har, til opplysning, nå lest førsteposten, og er dermed enda sikrere i mitt forslag om at Xbox360 er veien å gå!

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Hehe... ser at folk svarer litt i hytt og gevær her. *Klappe darkness| på hodet*.

Jeg tar meg nok god tid og lar konsollkrigen få utarte seg en stund til før jeg bestemmer meg. Det er egentlig umulig for meg å velge før jeg har _PRØVD_ konsollene skikkelig. Har bare testet 360'en hittil. Men det er greit å få noen refleksjoner rundt det :) Takk så langt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...