psino Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hei, aner ikke hva du er ute etter i en konsoll, siden jeg ikke gidder å lese spørsmålet ditt, eller noen andres svar, men det er nok konsoll X du er ute etter. ...noen folk altså.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg kommer ikke til å slette noen poster i tråden, men vil oppfordre alle til å lese hva trådstarter skriver FØR man svarer. Dette gjelder generelt sett for alle tråder, og ikke bare denne. Vi setter en stopper her for videre diskusjon rundt dette. Kommentarer på moderering tas som vanlig på PM og ikke i selve tråden. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Jeg vil anbefale deg å lese den første posten hvertfall. Det ser virkelig ut som om han heller mot PS3 i den. Står ikke noe om at han ikke vil ha 360'n der! ..vet ikke helt hva jeg skal ha sagt som strider mot trådstarters ønsker!? Hvis emnetittelen er korrekt og i henhold til rettningslinjene, så står jeg fortsatt for min anbefaling; Xbox360! Jeg har, til opplysning, nå lest førsteposten, og er dermed enda sikrere i mitt forslag om at Xbox360 er veien å gå! Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 PS3 uten tvil. Hvorfor? Fordi den er fremtidens konsoll Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Hva med litt mer konstruktive svar? Kommentarer som går på PS3 vs 360 er unødvendige dersom dere faktisk ikke kommer med gode begrunnelser. Unødvendige kommentarer vil bli slettet uten forvarsel. Endret 21. oktober 2007 av darkness| Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2007 Hehe... ser at folk svarer litt i hytt og gevær her. *Klappe darkness| på hodet*. Jeg tar meg nok god tid og lar konsollkrigen få utarte seg en stund til før jeg bestemmer meg. Det er egentlig umulig for meg å velge før jeg har _PRØVD_ konsollene skikkelig. Har bare testet 360'en hittil. Men det er greit å få noen refleksjoner rundt det Takk så langt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå