medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Vi har jo blitt kjent gjennom forumet, da. Og de bor ikke akkurat i nærheten av meg. Tvers over landet, ca. Men er verdt den togturen :love. Jøss Trodde ikke folk var sosiale på den måten her på forumet, dette var nytt for min del Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Vi har jo blitt kjent gjennom forumet, da. Og de bor ikke akkurat i nærheten av meg. Tvers over landet, ca. Men er verdt den togturen :love. Jøss Trodde ikke folk var sosiale på den måten her på forumet, dette var nytt for min del Haha, nå veit du det. Før SO ble lagt ned så ble vi en del kjent der, og det arrangeres jo fremdeles treff. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Og hva skjer med at nesten alle tror vi hadde en heftig orgie i senga med vaffler Før SO ble lagt ned så ble vi en del kjent der Selv har jeg aldri vært der inne, men klarte nå å bli kjent med noen av dere fordet da.^^ Men du har ikke lyst til å lage muffins neste gang da aidskake? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Øyh, muffins vil jeg lage. Sånne hjerteformede med sjokoladebiter. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Da skal du få lov til det vettu. Din tur neste gang da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå