Eplefe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Aidskake er kjempeflink til å steke vaffelfrokost. Og jeg og conzeed skal ha cred for å gå langt for å kjøpe vaffelmix og kjeks til oss. Bazukh er kjempeflink til å gidde å stå opp og blande vaffelmix. Nyhus sølte øl i senga, det var litt søtt. Og det er koselig å slange i senga. Endret 16. oktober 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Vi er så søte. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Pictures or it did not happen. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fatta ikke så mye av tråden Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror Aidskake, Eplefe, Conzeed og Nyhus hadde en firkant. "sølte øl i senga" "Aidskake er kjempeflink til å steke vaffelfrokost." "slange i senga." "stå opp og blande vaffelmix" All the signs are there! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tror Aidskake, Eplefe, Conzeed og Nyhus hadde en firkant. "sølte øl i senga" "Aidskake er kjempeflink til å steke vaffelfrokost." "slange i senga." "stå opp og blande vaffelmix" All the signs are there! Ok da fatter jeg Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Kremt, faktisk var det ganske mange i senga den dagen. Det var Nyhus, bazukh, conzeed, mrbjoern, aidskake og meg. På det meste var alle der samtidig. Men nei, vi stekte vafler til frokost. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Gud, så mye verre det høres ut enn det var. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Så lenge dere koste dere alle, så er det vel det som betyr noe... Birger Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg likte vaflene jeg . Skal ha klapp på hodet for dem aidskake. Selv om eplefe og jeg måtte gå i en sånn hel time eller noe og rote oss bort bare fordi de andre var å slappe^^ mrbjoern er heit med emo-sminke btw.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja. Men jeg fikk nesten kaffe, da. Men jeg glemte det. Skulle ønske jeg ikke hadde gjort det. Jeg ble seriøst stein på kaffen jeg drakk i dag. :\ Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Ehm, gratulerer! Selv er jeg ikke så gald i vafler, men lover å skrive om det neste gang jeg spiser det. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 grattulerer, dere fikk dere vafler.. skulle laga topic av den gangen jeg og en kompis gikk sånn greier på skolen og plukka søppel i 3 timer og jeg fikk vondt i foten! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Aidskake er litt av en dame Tror hun kan det meste Litt av en venne gjeng du har her på huset Eplefe, har ingen her jeg kjenner fra min omgangs krets Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Vi har jo blitt kjent gjennom forumet, da. Og de bor ikke akkurat i nærheten av meg. Tvers over landet, ca. Men er verdt den togturen :love. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Aidskake er litt av en dame Tror hun kan det meste Åhåhå. Du skulle bare visst.Winkwink. Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 orgie?!? Vil være med jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå