Gjest Skremt gutt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 det hele starta for omlag 1 time siden. Jeg begjynte å klø på pikkhode, så jeg begjynte å tafsa litt da. ser meg litt omkring å der stikker det opp eit aldri så lite hår (fra pikkhode). Jeg drar i håre men det vil jo ingen ende ta. det var eit lyst hår på omlag 14-17cm som kom opp fra intet. fatter ikke hvordan i huleste dette kan ha skjedd:S?!?! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 14 til 17 cm? Er du klar over hvor langt det egentlig er? Dette høres ut som en spøk, spør du meg. Lenke til kommentar
Gjest skremt gutt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 14 til 17 cm? Er du klar over hvor langt det egentlig er? Dette høres ut som en spøk, spør du meg. joa jeg lo som bare pokker, men lurer intenst på hordan i huleste det kan ha seg til? (kan ha overdreve på lengden) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Så lenge det er menneskehår skal du se at det går bra med deg Endret 15. oktober 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Inngrodd hårsekk kalles det. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Eller så har bare et hår klistra seg til kukhuet ditt. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du har ikke tilfeldigvis en kompis med ca 14-17cm langt hår da? Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du må nok fortelle moren din at dere kan ikke fortsette med "Natta kosen" og at du føler at du er litt for gammel for det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du må nok fortelle moren din at dere kan ikke fortsette med "Natta kosen" og at du føler at du er litt for gammel for det. :!: Du er nok bare en heldiggris som har vært på fylla og treft ei blondine som abosolutt ville... jeg tror vi stopper der, det er barn til stede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå