Akrabra Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ehm litt rar emnetittel, men har ca 10 pc spill jeg vil ha kvitta meg med, noen som har noen forslag?:o noen butikker jeg kan selge til osv? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Du kan sende de til meg . Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg pleide og selge unna ting som det hos bruktsjapper men stort sett så lønner deg seg ikke da du som regel får veldig lite igjen for dem. Du tjener ihvertfall ikke stort på det. Det spørs jo hvor gamle de er og hvor god stand de er i. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 like greit å gi dem bort,ga nettopp bort 16 xbox spill. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 jeg tror battlefield.no pleier å samle sammen pc spill rundt juletider for å gi det til sykehus elns Lenke til kommentar
Akky Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan jo prøve å bytte dem bort her http://www.bytteklubben.no/ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 liste over spill? kansje du finner noen intresserte her inne.. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja, post de her. Kanskje jeg kan kjøpe noen Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bytt de hos EBGames Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har du ingen mindre søsken eller noen andre som har barn i aktuell alder som kan ta over spillene? Ellers vil jeg si at det opplegget til battlefield.no var et godt alternativ. Lenke til kommentar
Hockax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg var i Sverige på Lørdag og i det nye senteret i Charlottenberg så jeg at de kjøpte dine gamle PC-Spill. Er ikke sikker på om du kan selge norske spill, men ser ikke helt problemet i det Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) F.E.A.R F.E.A.R extraction point Oblivion Kampen om midgard Gudfaren Medieval total war collectors edition, den inneholder expansion også Battlefield 2 Robin hood the legend of sherwood(robin hood i commandos style) masse dritt spill egentlig:p Rydda nettopp her hjemme og fant mange flere.. Icewind dale 1 Commandos 2 Conflict desert storm Tiberian sun enter the matrix lords 3 of the realm The lord of the rings war of the ring East front 2 The sum of all fears Ghost recon complete, første ghost recon spill + 2 expansions Jedi Knight dark forces 2 and the mysteries of the sith Redigerer once again, takker for alle forslag så langt:D Endret 16. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 @Thelios: Tror ikke ebgames tar pc spill? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 nei, de tar ikke pcspill ettersom de fleste pc spillene har cd-key.. Lenke til kommentar
sQute Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 EBGames er nok riktig sted å gå til, De bytter spill mot en rimelig sum.. De ser først på kvaliteten av det også tar de å legger det til side og finner ut hvor mye det er verdt. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 vel halvparten av spilla på den lista er vel ikke verdt mer enn 20kr og jeg bor i grimstad, så nærmeste eb blir da oslo , 4 timer vekk? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det ikke en Spiderman-butikk i Oslo? Var iallfall det før, og de kjøpte gamle spill. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Er det ikke en Spiderman-butikk i Oslo? Var iallfall det før, og de kjøpte gamle spill. den ligger i Oslo fremdeles. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2007 bumper for effekt hvis det er noen som finner spilla på listen intressante=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå