Gå til innhold

Kontakte moderatorer uten å rapportere en tråd?

Anbefalte innlegg

Finnes det noen mulighet for å kontakte en moderator uten å rapportere et innlegg eller tråd? Klar over at jeg kan sende en pm til en moderator, men finnes det et generelt skjema som kan fylles ut, så kommer en moderator tilbake til meg?

I mitt tilfelle har jeg mottatt reklame per pm; noe jeg "needless to say" syns lite om. Hva er riktig vei å ta dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den letteste måten er å gå til forsiden av forumet og se i den lange listen av brukernavn du finner nederst. Røde og grønne navn der er administratorer og moderatorer som har vært aktive i løpet av de siste par minuttene og det er ganske sikkert at du vil raskt få svar fra disse om du sender en PM.

Grønne og røde har også interne måter å kommunisere mellom seg, så selv om du forteller noe til en "lavtstående" brukermoderator vil hele moderatorstabben få vite om det etter relativt kort tid da den interne kommunikasjonen er et velsmurt maskineri.

Ellers går det også ann å bruke den vanlige rapporteringsfunksjonen til kontakt som dette så lenge det kommer klart frem at det ikke er en vanlig rapport, men ventetiden kan være litt lengre for den metoden.

Og som direkte svar på spørsmålet ditt: Nei, det finnes så vidt jeg vet ikke et generelt kontaktskjema til moderatorne.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Oj, overveldende kjapp respons. Takker folkens!

Takk da vet jeg det, neste gang blir det da en pm til en rød eller grønn.

Ja, det gjelder reklame om fyrverkeri. Da skal jeg ikke plage moderatorene mer om dette, hvis de er klar over det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...