meastp Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Hei! Jeg ønsker å oppgradere BIOS for å kunne bestemme at pc'n skal slå seg på til et visst klokkeslett hver dag(de nyere BIOS-versjonene støtter vel dette?). Jeg ønsker derfor å finne ut hvilken type 440LX-chipset jeg har. Info: Siemens Nixdorf Xpert 6620 P II 300mhz 32MB RAM HD-kontroller ATA 33 3.2 GB HDD AGP-port 2 x USB - porter 4 x PCI 1x ISA Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Veldig få hovedkort som jeg har vært borte i, støtter slike ting. Selv blant nye hovedkort er det ikke så vanlig. No offense, men et så gammel Siemens hovedkort er det ekstremt liten sannsynlighet for at har en sånn mulighet. Ikke bare er det usannsynlig at du kan få tak i en nyere bios til det, men Siemens Nixdorf har ikke vært kjent for å ha overvettes BRA maskiner/komponenter... Lenke til kommentar
Zink Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Skru opp og sjekk først hvilket hovedkort du har, og jfr. hovedkort-arkivet her der finner du også "msinfo32" for hk-info i WinME og WinXP, eller bruk f.eks. Sisoft Sandra Intel 440LX er AGPset Her - arkiv Her Her finner du chipsetdrivere fra Fu/Si. . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg ønsker derfor å finne ut hvilken type 440LX-chipset jeg har. Hvis du laster ned Sisoft Sandra så finner den raskt ut hvilket chipset du kjører. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg ønsker derfor å finne ut hvilken type 440LX-chipset jeg har. 440LX er chipset'et du kjører... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå