Gå til innhold

R6: Vegas - Tar hundre år å komme inn på "community"

Lommiss

Anbefalte innlegg

Jeg har som mange andre her Rainbow Six: Vegas til PS3, og det er jo tross alt det knall spill! Men jeg, som mange andre, sliter med en del bugs, og den ene skal jeg forklare her nå...

Hver gang jeg kommer inn på rommet hvor jeg skal søke etter rom, customize character, velge outfit osv... Men for å komme inn på venneliste for å sjekke hvem som er online og for å godta invitasjoner sliter jeg voldsomt! Jeg trykker trekant, så venter jeg gjerne 2 minutter før jeg kommer inn i den, og kan godta invitasjoner! Og noen ganger kan det hende at den loader deler av "community" vinduet, før den henger seg i nye 2-3 minutter og loader resten...

Dette er jo utrolig irriterende, og jeg må da spille med en egen bruker hver gang jeg spiller klankamp! Jeg har også åpnet alle nødvendige porter o.l.

Men er det noen som har erfaring med samme problem, og som har løsning på problem?

Jeg tror grunnen er at jeg har full venneliste, og da bruker nettet mitt lang tid på å laste inn all informasjonen fra alle vennene.., For den andre brukeren jeg har, har kun 3 venner, og da venter jeg bare 2 sekunder elns før det kommer opp :S

:// Lommiss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem er det du lurer ved å ha full venneliste...jo deg selv :tease:

Hva er vitsen med så mange?!? Kvitt med en del da vettu siden nettet ditt ikke greier det, så kan du heller vente på en update eller noe som fikser det hele. For det sier jo seg selv at du ikke er den eneste som sliter med dette problemet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...