Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjemmelaget kabinett på gang? Trenger gode råd og inspill.....

Anbefalte innlegg

Har gått og tenkt på å lage et kabinett fryktelig lenge nå, men det kommer liksom ikke noe vettugt ut av det. Jeg må nok få noen nye idéer fra andre.

Hadde jo kanskje vært litt tøft å bare kokt ihop en haug med masse skrot og/eller laga en pc i noe frakt noe, som f.eks. mkrobølgeovn, støvsuger osv.

Eller drite i skrotet og heller lage en helt sjøl i metall, tre eller noe anna, forslag?

Håper på at noen har et helt genialt forslag, eller at jeg kan kombinere litt idéer. Skriv ned alt som faller deg inn :thumbup:

Endret av Bjonnar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du får ut av en casemod kommer jo veldig ann på hva du kan, og hva du vill oppnå.

Du får ikke laget ett kabinett av fineer hvis du ikke har ei sag.

Du får ikke laget ett kabinett av stål hvis du ikke har det nødvendige utstyret.

Så hva kan du egentlig? Det er ikke så store problemer og få finannsiert ett prosjekt.

Men det krever at du vet hva du driver med.

Lenke til kommentar

Hva du får ut av en casemod kommer jo veldig ann på hva du kan, og hva du vill oppnå.
Du får ikke laget ett kabinett av fineer hvis du ikke har ei sag.
Du får ikke laget ett kabinett av stål hvis du ikke har det nødvendige utstyret.

Så hva kan du egentlig? Det er ikke så store problemer og få finannsiert ett prosjekt.
Men det krever at du vet hva du driver med.

Jeg har ikke noe erfaring akkurat på å lage kabinetter, men jeg elsker å mekke og å lage ting, en gang må jo være den første...

Har rikelig med utstyr, fra høvel til sveiseapparat tongue.gif

Trenger bare noe å ta utgangspunkt i, så jeg kan lage ei tegning...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...