Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lag sexleketøy enkelt (til gutter)

Rescue me

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd å pule en pai enda? Hørte om en anna en som hadde gjort det, bare et han hadde glemt å kjøle ned paien først, så han brant seg..

Ha-ha-ha! Best å avkjøle det man skal putte pikken i ja... Men da jeg leste den første linjen første gang, syntes jeg det sto: "Er det noen som har prøvd å pule en hai .." :scared: ...det er antagelig verre enn å bli sugd av ei jente med regulering.

Ellers kan man prøve banan. Kutt av litt av bananen, grav ut litt av innholdet, teip rundt bananen for å holde skinnet på plass og kjør på! Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men har planer om det. ;)

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En agurk funker ikke, har prøvd...

Ikke banan heller...

en squash er ikke lang nok..... ta en vannmelon... ;)

Banan funker hvis du finner de SVÆRE!

ikke kiwi bananer.

husk tape så den ikke faller sammen:)

hehe, ok.... har ikke tenkt på tape....men blir uansett kjipt...innmaten må jo ut uansett...

Lenke til kommentar
En agurk funker ikke, har prøvd...

Ikke banan heller...

en squash er ikke lang nok..... ta en vannmelon... ;)

Banan funker hvis du finner de SVÆRE!

ikke kiwi bananer.

husk tape så den ikke faller sammen:)

hehe, ok.... har ikke tenkt på tape....men blir uansett kjipt...innmaten må jo ut uansett...

men du kan jo bare skjære av litt pakke opp ta ut innmaten, legge rundt tissen, teipe sammen? :p

Lenke til kommentar

Er det noen som har prøvd den på den videoen, egentlig?

Det ser ut som at det håknledet kommer til å dette fra hverandre om man før litt fart på den... kanksje man må tape rundt!

Lenke til kommentar
Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men har planer om det. ;)

si hvordan det er da =)

Jada. Men ikke hold pusten! :)

Først må jeg finne noen store eksemplarer (det er innerdiameteren som teller)... og så må de være relativt modne, går jeg ut fra. Grønne bananer er nok for harde. Kanskje litt massasjeolje eller hudolje inni bananen gjør susen... squish-squish-mmm-squish-pust-pes-squish-squish-squish-ååååhhh! :blush:

Men: det beste sexleketøyet til en gutt er og blir noe som går på to ben og sier mykt "Skal vi gå inn på soverommet og prøve noe nytt, gutten min?" :p

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Wohoo :!: Hærlig!

Har et annet tips (har ikke prøvd det, men hørt av enn venn):

Ta en agurk, kutt av den ene enden. Ta en teskje og ta ut frøene..

And off you go :D !....

Hvorfor ikke spise en banan og teipe igjen skallet? istede får å sløse bort en agurk...

Lenke til kommentar
Wohoo :!: Hærlig!

Har et annet tips (har ikke prøvd det, men hørt av enn venn):

Ta en agurk, kutt av den ene enden. Ta en teskje og ta ut frøene..

And off you go :D !....

Hvorfor ikke spise en banan og teipe igjen skallet? istede får å sløse bort en agurk...

Haha..xD Kan få banalukt på snabben.. :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...