Prognatus Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Er det noen som har prøvd å pule en pai enda? Hørte om en anna en som hadde gjort det, bare et han hadde glemt å kjøle ned paien først, så han brant seg.. Ha-ha-ha! Best å avkjøle det man skal putte pikken i ja... Men da jeg leste den første linjen første gang, syntes jeg det sto: "Er det noen som har prøvd å pule en hai .." ...det er antagelig verre enn å bli sugd av ei jente med regulering. Ellers kan man prøve banan. Kutt av litt av bananen, grav ut litt av innholdet, teip rundt bananen for å holde skinnet på plass og kjør på! Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men har planer om det. Endret 17. oktober 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men har planer om det. si hvordan det er da =) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har ikke prøvd dette. Har heller ingen tanker om å prøve det Jeg har prøvd det, kjøpte en squash, tok ut frøene, og tok i. Det var kjempegodt. For å toppe det, tok jeg en gulrot og stappet den opp i rompa. Da kom jeg !! Eeek! hold detaljene for deg selv, takk Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 istedet for og bruke glidemiddel kan vi teste ut tannkrem, som blir diskutert i en annen post i denne biten av forumet Må ikke det svi som et helvete? Jeg prøver ikke det for å si det sånn:S Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mye raskere å lage til denne enn den Pringles-saken ihvertfall. "Genialt enkelt" er vel hva man kan kalle dette. Om det virker, kan noen andre svare på. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 istedet for og bruke glidemiddel kan vi teste ut tannkrem, som blir diskutert i en annen post i denne biten av forumet Må ikke det svi som et helvete? Jeg prøver ikke det for å si det sånn:S Tannkrem svir nokk ja Den som skall prøve dette, for all del.. Få det på tape! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En agurk funker ikke, har prøvd... Ikke banan heller... en squash er ikke lang nok..... ta en vannmelon... Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En agurk funker ikke, har prøvd...Ikke banan heller... en squash er ikke lang nok..... ta en vannmelon... Banan funker hvis du finner de SVÆRE! ikke kiwi bananer. husk tape så den ikke faller sammen:) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 En agurk funker ikke, har prøvd...Ikke banan heller... en squash er ikke lang nok..... ta en vannmelon... Banan funker hvis du finner de SVÆRE! ikke kiwi bananer. husk tape så den ikke faller sammen:) hehe, ok.... har ikke tenkt på tape....men blir uansett kjipt...innmaten må jo ut uansett... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 En agurk funker ikke, har prøvd...Ikke banan heller... en squash er ikke lang nok..... ta en vannmelon... Banan funker hvis du finner de SVÆRE! ikke kiwi bananer. husk tape så den ikke faller sammen:) hehe, ok.... har ikke tenkt på tape....men blir uansett kjipt...innmaten må jo ut uansett... men du kan jo bare skjære av litt pakke opp ta ut innmaten, legge rundt tissen, teipe sammen? Lenke til kommentar
Gjest Spoofy Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Er det noen som har prøvd den på den videoen, egentlig? Det ser ut som at det håknledet kommer til å dette fra hverandre om man før litt fart på den... kanksje man må tape rundt! Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke prøvd dette selv ennå, men har planer om det. si hvordan det er da =) Jada. Men ikke hold pusten! Først må jeg finne noen store eksemplarer (det er innerdiameteren som teller)... og så må de være relativt modne, går jeg ut fra. Grønne bananer er nok for harde. Kanskje litt massasjeolje eller hudolje inni bananen gjør susen... squish-squish-mmm-squish-pust-pes-squish-squish-squish-ååååhhh! Men: det beste sexleketøyet til en gutt er og blir noe som går på to ben og sier mykt "Skal vi gå inn på soverommet og prøve noe nytt, gutten min?" Endret 19. oktober 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
Jokka1990 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det koster 100 lapp for en lommevagina på kondomeriet. Kjøp heller det enn det nasty greiene dere tenker på Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 mange "gode" ideer her i alle fall, det er ikke mangel på fantasi i alle fall Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den videoen var jo litt genial :!: da Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Den videoen var jo litt genial :!: da Den var egentlig ganske simpel Hanske vs. teppe. Ogvor stjaø du denavataren fra? Lenke til kommentar
Steinarss Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hehe, bra påfund! men kommer aldri til og gjøre det for og si det sånn Lenke til kommentar
564215 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Serriøst? Så mye stress?! Og en hanske?!? I ET TEPPE!?? BRUK HÅNDEN FFS! Hvor vanskelig kan det være? (eller evt. få seg et kvinnfolk) Lenke til kommentar
Carman Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Wohoo :!: Hærlig! Har et annet tips (har ikke prøvd det, men hørt av enn venn): Ta en agurk, kutt av den ene enden. Ta en teskje og ta ut frøene.. And off you go !.... Hvorfor ikke spise en banan og teipe igjen skallet? istede får å sløse bort en agurk... Lenke til kommentar
564215 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Wohoo :!: Hærlig! Har et annet tips (har ikke prøvd det, men hørt av enn venn): Ta en agurk, kutt av den ene enden. Ta en teskje og ta ut frøene.. And off you go !.... Hvorfor ikke spise en banan og teipe igjen skallet? istede får å sløse bort en agurk... Haha..xD Kan få banalukt på snabben.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg