kloningen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hallo! Jeg driver fortiden å sparer til en gamer pc som jeg skal bygge selv, men å gjøre små oppgaver i heimen er rett og slett ikke noe jeg får 8000kr ut av med det første Så lurte på om noen her vet om noen jobber som går for en 14 åring som meg. Litt info: Bør være i Akershus/ aurskog høland om mulig. Så lenge jeg tjener penger på det så spiller det egentlig ikke noe rolle va slags jobb det er Takk på forhånd! Thomas Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hør med naboer, gjør småjobber som å male gjerder/hus, klippe plener, måke snø, osv. Kanskje du kan gå med avisen? Det er ikke lett å få jobb for en fjortenåring. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gå med avisen/del ut reklame. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hehe, er vel ett heller lite marked for å dele ut reklame i Aurskog Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Du kan samle flasker Ellers er nok det å gå med aviser den beste løsningen. Aftenposten på hverdager og DB eller VG på lørdager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå