Gå til innhold

Ønsker et billig hjemmekino anlegg

Anbefalte innlegg

Hei,

Ønsker meg et billig hjemmekino anlegg, til ca 1000,- til 1500,-

Fra før av har jeg et 4-5 år gammelt 5.1 sytem fra Eltax. Det er ikke spesielt bra. I beste fall OK. Uansett er fjernkontrollen ødelagt, pluss at den er blitt litt stygg.

Ønsker derfor et nytt anlegg.

Ønsker:

- Ca 1000,- til 1500,-

- Fjernkontroll

- DivX (Og Xvid?)

- Minst 4 høytalere og en sub.

- Mange formater, slik at jeg kanskje kan slippe den extra DVD- spilleren jeg har.

Takk! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjemmekino-anlegg til 1000-1500,-?

Det beste rådet du kan få, er å spare penger noe lenger, og på sikt kjøpe noe som fungerer.

Anlegg i den prisklassen du etterlyser, er totalt bortkastede penger, og kan ikke kalles for "anlegg" på noen som helst måte.

Mvh :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Ønsker meg et billig hjemmekino anlegg, til ca 1000,- til 1500,-

Fra før av har jeg et 4-5 år gammelt 5.1 sytem fra Eltax.

For den prisen får du ikke noe bedre enn det du allerede har, dessverre. Å kjøpe et slik anlegg vil jeg karakterisere som å hive penger ut av vinduet fra en skyskraper, i orkan. Som du sikker skjønner vil jeg frem til at pengene forsvinner. Da er det bedre å spare. Spar til krampen tar deg og kjøp noe skikkelig. Fra 5000,- og oppover kan vi begynne å snakke mer enn 4 høyttalere.

Lenke til kommentar
Nå er ikke jeg veldig kravstor da.

Er ikke denne verdt penga da: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi....YAAAERw98YepLi

Man får den 1295,- på electroworld messa. Skal ditt kanskje. :woot:

kjøpte du den på messa eller? fordi den dugger vis du ikke trenger så mye men ville anbefalt deg til og gå opp en klasse til storebroren dens:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=79657

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Stjeler tråden.

Billig hjemmekino til 2-3000 kr. Vet det ikke er noe å skryte av. men ønsker det i julegave. så da må det ikke koste så mye mer en det.

Poenget er å få mer lyd fra tv.

Har xbox til og spille dvd på. Men om det abselutt må være me dvd spiller så går det fint :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Lurer på om jeg skal bestille Z-5500 nå ^^ Mente og kjøpe det til dataen, men har bare en bærbar data. Så har ikke bra nok lydkort, så da måtte jeg har kjøpt meg et eksternt lydkort. Men da kan jeg heller kjøpe Z-5500 nå, og bruke som hjemmekino. Og bruke det på det på dataen, da jeg får stasonær.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Z-5500 på min xbox, et knall anlegg til spill å film :thumbup:

Hvordan kobler man det til da?

Får jeg dem til og fungere på tven også? er jo greit med mer lyd til filmer som går på tv også :p

Z-5500 har ein 6-kanals analog direkteinngang (3x minijack), ein coaxial S/PDIF digitalinngang og ein optisk toslink digitalinngang.

Har du ein TV/dekoder med 2xRCA-ut eller digital utgang så kan du bruke den. Det er noko alle TV-er av nyare dato har.

Til prisen er det eit veldig greit surroundanlegg, men du kan få eit mykje betre stereoanlegg for same prisen.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...