€uropa Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Leste i Aftenposten at tyskeren Georg Sauerwein kunne 75 språk. 60 språk var listet opp på wikipedia Latin, ancient Greek, modern Greek, Hebrew, French, Italian, Spanish, Basque, Portuguese, English, Welsh, Irish, Scottish Gaelic, Manx Gaelic, Dutch, Danish, Icelandic, Norwegian, Swedish, Sami, Finnish, Estonian, Latvian, Lithuanian, Polish, Russian, Belarusian, Ukrainian, Czech, Slovak, Bulgarian, Sorbian, Serbian, Croatian, Hungarian, Romanian, Albanian, Turkish, Azerbaijani, Chuvash (a Turkic language), Tamil, Kashgar (spoken in Siberia , similar to the language of Uzbekistan), Kumyk (spoken in Siberia), Persian, Armenian, Georgian, Sanskrit, Romani, Hindustani, Ethiopian, Tigrinya (another language of Ethiopia), Coptic or ancient Egyptian, Arabic, Malagasy (the language of Madagascar), Malay, Samoan, Hawaiian, different dialects of Chinese, Cornish, and Aneitum (a language spoken in the New Hebrides) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg behersker norsk og engelsk, jeg kan lese og forstå en del nederlandsk, jeg forstår dansk og svensk. Lærer meg mandarin. Lenke til kommentar
Leonie Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Flytende: Norsk (morsmål 2), Nederlandsk (morsmål), Engelsk (er utvekslings student i USA nå, folk skjønner ikke at jeg ikke er herfra. ^^ ) Brukbart: Tysk Litt: Fransk. Forstår så klart Svensk og dansk og også Vlaamsk siden det er så likt nederlandsk. Lenke til kommentar
The Wanker Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Flytende: Norsk, Engelsk Brukbart: Italiensk Litt: tysk Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Flytende: Norsk, engelsk Brukbart: tysk Litt: persisk Endret 27. november 2008 av JimShorts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå