Thend Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Finsk er eit nordisk språk som ikkje høyrer til den nordiske språkfamilien. Finsk hør til den finsk-ugriske språkfamiljen og er dærfør ikke nordiskt. (Min norsk er ikke godt) Finsk hører til den finsk-ugriske språkfamilien og er derfor ikke nordisk. Lenke til kommentar
Sverige Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 (endret) Finsk hører til den finsk-ugriske språkfamilien og er derfor ikke nordisk. Mange feil av meg. Endret 24. juni 2008 av Sverige Lenke til kommentar
kjetil02 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Norsk, engelsk på høyt nivå og fransk på C2-nivå. Det vil si at jeg leser og skriver engelsk bortimot hver dag, jeg snakker engelsk på et slikt nivå at jeg har blitt tatt for å være amerikaner, og at jeg har studert fransk på et nivå som gjør meg i stand til å følge et studieforløp på fransk. Spør meg om du lurer på noe du tror jeg kan svare på, men ikke forvent at jeg er noen ekspert. Tysk forstår jeg, men er ikke i stand til å uttrykke meg på det. (Bortsett fra den uunnværlige frasen "Ich habe ein Bratwurst im mein Lederhosen". ) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Jeg kan norsk og engelsk flytende. Jeg droppet ut av spansk etter et år på ungdomsskolen så der kan jeg såvidt telle til 10. Har valgt å lære meg tysk på videregående skole. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Norsk og engelsk som "hovedspråk". Og så kan jeg selvfølgelig noen banneord på finsk og samisk. Kan forresten det jeg vil kalle for turist-fransk. Altså noen setninger og ord man lærer av å være der et par uker. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bare norsk og engelsk Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Russisk Spansk Norsk Engelsk Arabisk og bitte bitte bitte litt Japansk Språk jeg ikke kan : Nynorsk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Norsk, morsmål Engelsk, en del, men blir ikke tatt for å ha det som morsmål Færøysk, ganske tøffur Spansk, mer enn turistspansk, mindre enn jeg kan færøysk Så forstår jeg svensk, dansk og en del tysk. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er 15 år og snakker norsk, engelsk og italiensk flytende. I tillegg forstår jeg nynorsk, svensk, dansk, litt tysk og litt japansk i forbindelse med kampsport. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Norsk. Engelsk snakker jeg vel ikke flytende, men jeg har så bra uttale at jeg ofte har blitt tatt for å være brite, selv av engelskmenn. Jeg kan gjøre meg forstått på tysk. Kan å telle til 39 på spansk. Forstår svensk og dansk også. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 18 år og snakker Norsk og Engelsk flytende. Kan også fint kommunisere på spansk men ikke flytende. . Lenke til kommentar
Didier Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Fransk er morsmålet mitt. Jeg må erkjenne at jeg kan bedre svensk enn norsk. Snakker også tysk, engelsk og har kunnskaper i nederlansk men kan ikke snakke dette språket flytende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Norsk, Engelsk. Delvis svensk, dansk og tysk. Kunne tenkt meg og lære; arabisk, latinsk og japansk. Lenke til kommentar
Sverige Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 RussiskSpansk Norsk Engelsk Arabisk og bitte bitte bitte litt Japansk Språk jeg ikke kan : Nynorsk. Veldig imponerende! Lenke til kommentar
Ennasus Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Norsk, engelsk og fransk. Også beherske jeg jo svensk og dansk, men det er vel egentlig en selvfølge? Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Beherske 2 være hjemme i; mestre; kunne: beherske et språk, stoff, emne Meh, det er vel langt fra en selvfølge. Å forstå dansk og svensk er ikke det samme som å beherske dem. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Burde ha sovet nå men kan disse: Mitt morsmål(not telling ) Norsk Fransk Engelsk Japansk Koreansk Tysk Italiensk Tror det var alle så langt kan nok ikke snakke flytende i alle slik som,tysk,italiensk og koreansk men kan nok for å overleve Endret 16. juli 2008 av Mai Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Norsk - flytende Engelsk - kan gjøre meg forstått uten videre problem Tysk - Sliter til tross for 5 år med tyskundervisning HTML - meget godt CSS - meget godt PHP - ganske godt Lenke til kommentar
C92 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg er 15 år. Og behersker: Norsk Engelsk Dansk Tyrkisk Har hatt fire år fransk i tillegg. Lenke til kommentar
Azunyan Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Jeg får vel slenge på det jeg kan da Jeg kan... flytende: Kantonesisk(cantonese), norsk, mandarin(offisielt språk i Kina), og nokså greit engelsk(ok da kanskje ikke) Bitte litt: fransk og vietnamesisk, kanskje litt japansk. Ikke så mye men bedere nn ingenting Beklaher så mye, jeg skulle poste på en anen forum så kom det til emne... Endret 7. september 2008 av jannono Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå