LadauXim Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tyrkisk, norsk, engelsk, kurdisk, arabisk, persisk, generelt innen tysk og fransk, litt soumi og litt polsk Lenke til kommentar
Booyaka619 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Norsk, Engelsk, Nederlandsk. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Norsk, engelsk og spansk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Norsk og engelsk, men den engelske uttalen mine kunne vært mye bedre. På skolen er jeg inne i mitt femte år med tysk, men jeg er enda ikke i stand til å konstruere setninger selv. Endret 4. januar 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) dessverre kun norsk og engelsk Kunne godt tenke meg å lære feks spansk Endret 4. januar 2008 av daruu Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Polsk,norsk,engelsk og EKSTREMT lite fransk Lenke til kommentar
Aces Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Norsk, engelsk, fransk og spansk. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg behersker: Norsk, Engelsk, Spansk (prøver) og Urdu Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg snakker norsk og engelsk flytende, samt at jeg forstår både norsk og dansk godt (og kan forsåvidt snakke det greit også). Kan en god del tysk, nok til å holde en lett samtale gående, samt litt spansk. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Norsk og engelsk flytende. Dansk nesten flytende. Svensk rimelig greit. Fransk kun veldig enkel tale og skriftform. Håper jeg en gang vil beherske fransk flytende, fint språk. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 dessverre bare Norsk og Engelsk...Men har som nyttårsforsett å bli dyktig nok i japansk til å forstå og gjøre meg forstått Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Norsk, Engelsk og delvis Russisk. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Norsk og Engelsk flytende, skjønner Dansk og Svensk helt greit, har også hatt fransk på skolen i 3 år og kan en del, men langt fra flytende. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Wow, mange flerspråklige her. Selv behersker jeg kun norsk og engelsk flytende. Forstår svensk og dansk, men snakker det ikke selv. Har hatt tysk på ungdomskolen så kan det basiske, men er flinkere til å forstå enn til å produsere setninger selv. Ellers har jeg lenge hatt lyst til å lære Islandsk, og nå i den siste tiden har jeg begynt å lære meg litt Japanske gloser, og vil veldig gjerne lære meg språket bedre. Går på en internasjonal skole i Asia, så mye ligger egentlig godt til rette for meg til å lære flere språk. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 27. januar 2008 Del Skrevet 27. januar 2008 Flytende: Norsk og engelsk Har lært: Tysk, fransk og italiensk. Kan forstå en del hvis jeg leser, forstår mindre hvis jeg hører, og knoter veldig hvis jeg skal si noe. Skal lære: Japansk. Begynner på kurs neste uke. Kan også forstå og snakke med svensker og dansker. Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Flytende: Engelsk Brukbar: Spansk Nesten Brukbar: Norsk, Tysk, Latinsk Bare litt: Finsk, Italiensk Bare et par ord: Portugisisk, Gresk, Japansk, Arabisk, Arameisk Vil gjerne lære: Mer Spansk, Norsk, Finsk, Italiensk..... Og Islandsk og Færøysk! Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 bosnisk og serbisk, kroatisk (som er jo noe av det samme som bisnisk, om ikke det samme.) Bosnisk, serbisk og kroatisk er vel så likt at vi her i Norge ville kalt det dialektforskjeller? Eller at det er som svensk og norsk? De som prater det ene språket kan forstå de to andre i stor grad, sånn som jeg har forstått det. Correct me if I'm wrong. - Morsmålet mitt er norsk. - Andrespråket mitt er albansk - Vil si jeg kan engelsk ganske bra, opplæring i skolen som de fleste andre + selveksponering med film/serier og internett. - Tysk behersker jeg til en viss grad etter å ha hatt det på skolen i 6 år. Lå på 5/6 i karakter, men er begrenset hvor mye jeg har med meg. Kan forstå mye mer enn jeg klarer å lire utav meg. - Ellers forstår jeg svensk og dansk Utover dette så er jeg interessert i språk og har godt språkøre/god språkforståelse, så jeg snapper opp ting veldig lett og kan småting i mange forskjellige språk. Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Flytende: norsk og engelsk Forstår og kan bli forstått på dansk og svensk Kan litt spansk og tysk, men ikke mer enn til å kunne bestille en øl f.eks. Kan endel norrønt. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Morsomt å se at så mange skriver "flytende" om engelskkunnskapene sine. I et land der nivået på engelsk generelt er såpass godt som i Norge, syns jeg du virkelig skal kunne det for å kalle seg "flytende". Den gjennomsnittlige skoleeleven er ikke flytende. Flink, ja. Kanskje meget flink til og med. Men "flytende", da tenker jeg type "morsmål". For all del, kan godt hende det er en hel haug her inne som virkelig er flytende, jeg skal ikke protestere jeg. OT: Foruten norsk gjør jeg meg greit forstått på engelsk og kan lese en del tysk. Jeg kan si hva jeg heter og hvor gammel jeg er på spansk, men det kommer du ærlig talt ikke langt med. Få, om noen, problemer med å forstå svensk. Samme med dansk, selv om det er enkelte av de danske drenge som er verre å forstå enn andre. Skal ikke prøve meg på å verken skrive eller snakke svensk eller dansk, though. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Norsk, engelsk og littegranne fransk. Behersker ikke fransk, så det blir vel feil å ta det med, kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå