Myst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gjennom årene har jeg lært meg en god del. Norsk (selvsagt), tyrkisk, tysk, arabisk og engelsk. Ser bort fra svensk og dansk siden de er skandinavisk. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Engelsk, norsk og fransk og jeg holder på å lære meg litt arabisk. Lenke til kommentar
ladybug Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Flytende engelsk og norsk, ganske bra tysk, litt spansk og fransk, og en god del latin. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Flytende Norsk og Engelsk. Litt nynorsk Jeg forstår svensk og dansk. 3 år på Tysk. Noen ord finsk og Japansk (karate-ord). Tallene 1-10 på spansk Endret 9. november 2007 av Ashol Lenke til kommentar
haalo Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Er rimelig flytende i engelsk og norsk og elendig i tysk . Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Snakker flytende Norsk og Engelsk. Spansken min er lite imponerende. Håper jeg kan forbedre spansken ut over året^^ Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Flytende Norsk, Grei Engelsk (det man automatisk lærer i landet her gjennom skole og tv) og flytende Fransk (morsmål). Hvis vi snakker skriftlig så er norsken på normalt "nordmann" nivå, engelsken god og fransken kunne vært bedre (flyttet fra sveits (fransktalende delen) før jeg fikk lært å skrive, leser en del nå og lærer fransk på skolen. et par måneder i sveits så tipper jeg jeg har fått det på et greit nivå ) Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 snakker Norsk, litt svensk, litt mer spansk og masse engelsk Har ikke lært noe mer enn det gitt. Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Jeg kan norsk, tysk og engelsk flytende. Er veldig glad for at jeg kan to fremmedspråk! Å kunne engelsk har åpnet for mange muligheter rundt i verden, mens tysk har åpnet for mange muligheter i Europa. Det er selvsagt mange som kan en god del flere språk, men jeg har alltid foretrukket å prate de språkene jeg kan flytende istedet for halveis i flere språk. Lenke til kommentar
Kindrob Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) Snakker norsk, engelsk og litt tysk. Forstår svensk og dansk (om de snakker sakte) også. Endret 19. november 2007 av Kindrob Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Norsk/Nynorsk, Engelsk. Mestrer engelsk meget bra. Vil være ærlig å si at jeg ikke behersker tysk over hodet. Skal ha det to år til, så håper det bedrer seg. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Snakker faktisk flytende norsk. Merkelig ettersom jeg er norsk statsborger Ellers har jeg Engelsk som jeg vil si jeg behersker godt, og ofte foretrekker fremfor norsk. Helt tilslutt har vi tysk. Har hatt det i 3 år, og kan ingenting. Sett bort fra "Eine Cola,bitte" etterfulgt av "Danke" hvis jeg får colaen. Edit: Forstår naturligvis også svensk/dansk til en viss grad. Endret 28. november 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Kan Norsk og Nederlandsk 100%, seff brukens engelsk og litt tysk Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Snakker vel greit norsk, engelsk går fint. Fransk? Tja.. Skulle sikkert overlevd i Frankrike.. Tror jeg.. Ellers kan jeg lite av andre språk (ser bort fra skandinaviske). Men å lese engelske bøker er smart, bare for å ha sagt det.. Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Engelsk og Norsk flytende + middels spansk (basic i 9. klasse so far) Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Flytande i norsk og engelsk, og middels i tysk. forstår jo dansk og svensk, men veit ikkje om det teller Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Norsk; skulle bare mangle, siden jeg tross alt er norsk Svensk; skjønner det meste som regel. Dansk; så lenge de ikke snøvler og prater altfor fort skjønner jeg en god del. Jo lenger nord i Danmark folk kommer fra, jo lettere er de å skjønne etter min erfaring. Engelsk; etter 20+ år med engelsk er det vel omtrent likestilt med norsk for min del. Tysk; forstår langt mer enn jeg klarer å produsere selv, har glemt/fortrengt veldig mye fra 4 år med tysk på skolen for en mannsalder siden. Japansk; en del, startet å lære kanji for ikke lenge siden, og da har man jo jobben en stund kan man si. Koreansk; littegrann, drevet litt med Hangul (skriftspråket). Språk har alltid vært en sterk side hos meg, og jeg synes det er gøy å lære nye ting. Har en drøss med språk jeg gjerne skulle lært meg, så skulle vel ha nok å drive med resten av livet, hehe. F.eks Fransk, Spansk, Russisk, Mandarin etc. etc. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Språk har alltid vært en sterk side hos meg, og jeg synes det er gøy å lære nye ting.Så slutt å bruke semikolon som kolon. Bah . Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du får sende en skriftlig klage i ca. 37 eksemplarer til tastaturet mitt Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hehe, alt jeg klarer å irritere meg over . Kolon er undervurdert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå