Rabbid Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Norsk, Engelsk og Islandsk Endret 18. oktober 2007 av IQ Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Flytande i engelsk og norsk, nokolunde tysk og held på å lære meg fransk. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Norsk, Engelsk, Dansk, Svensk, litt spansk og litt japansk Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Litt norsk og bittelitt engelsk. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Norsk(Dansk, svensk) engelsk og litt fransk, kan spørre hvor ting er Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Denne tråden kan fort bli en telletråd hvis ikke dere gir mer info om deres språk-kunnskaper Dette tråden kan være en database for dem som trenger hjelp til oversetting e.l Endret 20. oktober 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Norsk, Dansk, Svensk, litt japansk, engelsk og tysk. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Snakker flytende: Norsk, svensk, engelsk, spansk Snakker mindre bra: Dansk, Tysk Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Snakker flytende: Norsk, engelsk(skotsk, irsk osv) og Indisk(Morsmål) Mindre Bra: Svensk,Dansk, Tysk og litt japansk, Tror jeg skal utvikle japansken min til noe mer brukbart Lenke til kommentar
Thend Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 engelsk(skotsk, irsk Skotsk- og irsk-gælisk, altså? Lenke til kommentar
edge Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Norsk er morsmålet. Vil si jeg er ganske flytende i Engelsk. Fransk har jeg hadd i 3 år på ungdomsskolen, men kan omtrent ingenting der Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 Bortsett fra norsk og engelsk som er selvskrevne, så er det eneste andre språket jeg kan flytende, spansk. (Bodde en del år i Spania i barn-/ungdommen). Forsøker å holde det vedlike ved å se spanske filmer og lese. Husker så godt som alt enda, håper på å fortsette slik. Ellers kan jeg lese fransk og portugisisk i stor grad, da mye vha. spanskkunnskapene. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dere som nevner svensk og dansk som språk de behersker, kan dere faktisk språkene? Eller bare antar dere det fordi det er "såpass likt" norsk? Jeg har mine tvil, men det får så være. Jeg tør påstå at jeg er grei nok i svensk, men ikke dansk. Selv med ei dansk "tante" så er jeg grønn på dansk. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan norsk, engelsk, HTML, CSS (bare for å ta med dei ), lærer spansk, kan forstå litt svensk, dansk og tysk. Norsk er morsmålet mitt, sa det har eg lært frå eg var født (eller i hvert fall frå eg kunne snakke). Engelsk lærte eg, og lærer framleis, på skulen. HTML lærte eg meg på W3Schools for eit år eller to sidan. No i år har eg lært meg CSS. Byrja å lære spansk på skulen i år, har hittil lært meg sånn cirka å presantere meg. Det som likner på norsk av svensk og dansk (og tysk, for den saks skyld), kan eg forstå. Seier ikkje at eg kan svensk og dansk berre fordi ein del av språket likner på norsk. Tysk kan eg litt, noko av språket likner litt på norsk, og dessutan kan beggje søstrene mine tysk. Tenkte eg kanskje skulle gå over frå spansk til fransk, men det er litt seint no synest eg, og eg synest ikkje det gjer så mykje. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Selv kan jeg Norsk og Engelsk. Så ikke noe spesielt der... Men jeg har tenkt til å lære meg Russisk i år. Har gode forutsettninger med tre russere i klassen. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Norsk, engelsk og brukbar i spansk. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Nøyaktig det samme som 2mmy91. Spansken min kan imidlertid nesten ikke kalles spansk. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Kan flytende norsk, engelsk. Er god i svensk og spansk. Spansk har jeg hatt i 2 måneder, og jeg lærer fort! Spansk er morsomt Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Er flytende i engelsk og norsk. Kan noe fransk, noe tysk, noe japansk og noe tyrkisk. Lenke til kommentar
viewty Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Kan vel egentlig bare norsk og engelsk... Endret 18. november 2007 av viewty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå