Ockham Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tenkte det kunne være artig å se. Personlig så snakker jeg norsk og engelsk (morsmålet) flytende, brukbar i afrikaans, og middels til dårlig i fransk. =) Lenke til kommentar
athorb Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Norsk, engelsk og islandsk (morsmål) flytende, rimelig god i svensk og dansk også (hvis det i det hele tatt teller, så likt som det er norsk ) Med litt logisk sans er latin også forståelig. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tenkte det kunne være artig å se. Personlig så snakker jeg norsk og engelsk (morsmålet) flytende, brukbar i afrikaans, og middels til dårlig i fransk. =) Afrikaans er tøft, er du fra Sør-Afrika? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Flytende norsk, engelsk og svensk. I tillegg til en smule tysk og nederlandsk. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Tja. Norsk, engelsk, html, css, php De jeg kan så langt. Forstår jo også svensk, engelsk og litt tysk da^^ Endret 15. oktober 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Selv snakker jeg engelsk (morsmål) og spansk flytende og er brukbar i norsk. ^^ Endret 15. oktober 2007 av Vitharr Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) De vanlige som er norsk,svensk og dansk, noe tysk etter ungdomskolen,grei i spansk som jeg har nå, kan litt finsk da tanten min er finsk og kan flytende tegnspråk fordi faren min er døv. Edit: Og engelsk så klart. Er jo faktisk det jeg behersker best egentlig. Endret 15. oktober 2007 av DanielL Lenke til kommentar
pi. Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tegnspråk, norsk og engelsk. Også forstår jeg litt tysk og mye dansk/svensk. Har lyst til å lære flere språk, men vet ikke hvilke... Lenke til kommentar
Vitharr Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har lyst til å lære flere språk, men vet ikke hvilke... Russisk, italiensk, islandsk, nederlandsk, finsk, eller arabisk kanskje?? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Norsk, engelsk, fransk, bosnisk og serbisk, kroatisk (som er jo noe av det samme som bisnisk, om ikke det samme.) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Engelsk og norsk. 6 år med fransk på skole lærte meg ingenting. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Flytende norsk og engelsk, og grunnleggende tysk. Endret 17. oktober 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Norsk og engelsk Og forstår jo svensk og dansk, og mye tysk Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Tenkte det kunne være artig å se. Personlig så snakker jeg norsk og engelsk (morsmålet) flytende, brukbar i afrikaans, og middels til dårlig i fransk. =) Afrikaans er tøft, er du fra Sør-Afrika? Er norskamerikaner som har levd mesteparten av livet i Nederland, flyttet til Norge, of var utvekslingsstudent i Sør-Afrika i 06/07. Bodde i Soweto de første månedene og lærte litt Sotho, men det er veldig basisk. Så byttet jeg familie og lærte afrikaans. Det er ett av de letteste språkene å lære, ingen grammatiske unntak og ingen kjønn... Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Tja. Norsk, engelsk, html, css, php Hihi. I tillegg til mitt morsmål (norsk, ja) prater jeg engelsk meget godt, og gjør meg forstått på grunnleggende Tysk. Om jeg kunne tenkt meg å lære flere språk? Ja, jøss! Islandsk og arabisk står høyest på listen. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Engelsk, norsk, svensk, kan noe spansk, noe tysk, og et par setninger/ord av kurdisk, arabisk, og iransk. Lenke til kommentar
reds Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Norsk, engelsk og tysk. Andre skandinaviske språk som dansk og svensk teller vel lite her. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Norsk, engelsk og noe tysk. ellers forstår jeg svensk og norsk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Norsk, engelsk, middels fransk, darlig i russisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå