just_me Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) hva synes dere? Endret 15. oktober 2007 av just_me Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Trærne hadde en fin "høstfarge", men jeg synes himmelen ble for lys. Ble alt for skarp overgang fra det "høstlige" til bakgrunnen og ikke minst kondensstripen(Chemtrails :!: ) som er helt kritt hvit. Lenke til kommentar
just_me Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Trærne hadde en fin "høstfarge", men jeg synes himmelen ble for lys. Ble alt for skarp overgang fra det "høstlige" til bakgrunnen og ikke minst kondensstripen(Chemtrails :!: ) som er helt kritt hvit. takk for tips Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Selv om fargene indikerer høst, er de for varme til å kunne plasseres så nærme de iskalde fargene man ser i himmelen her. Dette er kanskje litt gjentakelse av det som har blitt sagt. Men jeg er enig, og vil ha dette frem Får vel avslutte med noe positivt i det minste da Jeg liker også fargene på trærne. Spesielt det oransje, som også får en veldig fin belysning av sola i den vinkelen også. Skaper ett naturlig høydepunkt blant trærne. Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Som allerede nemnt: Trærne er kjempe fine, det eg ikkje liker er de flystripene. De roter til bildet på ein måte, og det namnet ditt nede i høgre hjørnet er for stort og dominerende, og eg trur du har valgt ganske feil skrift-type til sånne bilder. Prøv med ei litt meir "kunstnerisk" skrift! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå