Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Problemer med D80, mulig noe med batteriet

Anbefalte innlegg

Jeg har en del problemer med min D80, jeg har ikke gjort noe uforsvarlig, så jeg har ingen anelse hva som kan ha forårsaket dette. Bare så det er sakt.

Når kameraet er slått av så står det ikke hvor mange bilder det er plass til på minnekortet, som det bruker å gjøre. Jeg har også prøvd et annet minnekort, uten forandring.

Når kameraet er på, har jeg flere problemer. Hoved-skjermen fungerer ikke i det hele tatt. De eneste knappene som fungerer er de oppe på kameraet, de rundt utløseren. Blits fungerer og utløser fungerer. AF fungerer også. Batteri-indikatoren blinker, som om batteriet er tomt. Men det står at det er fullt, og det er nettopp ladet opp.

Noen anelse? Eller skal jeg bare levere det tilbake til japanfoto? Det er litt kjipt, siden jeg for tiden er ganske avhengig av kameraet, i forhold til skole.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg leverte D80'en min til japanfoto (hvor jeg kjøpte den for et par måneder siden). De sa jeg ikke måtte forvente å få det tilbake før om minimum 3 uker. De måtte sende det inn til no greier..
Da har du i følge kjøpsloven rett til å få lånekamera. Du har ikke krav på verken samme modell eller merke, men du har rett til å få låne et annet kamera i mellomtiden.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...