Aak1 Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg har en del problemer med min D80, jeg har ikke gjort noe uforsvarlig, så jeg har ingen anelse hva som kan ha forårsaket dette. Bare så det er sakt. Når kameraet er slått av så står det ikke hvor mange bilder det er plass til på minnekortet, som det bruker å gjøre. Jeg har også prøvd et annet minnekort, uten forandring. Når kameraet er på, har jeg flere problemer. Hoved-skjermen fungerer ikke i det hele tatt. De eneste knappene som fungerer er de oppe på kameraet, de rundt utløseren. Blits fungerer og utløser fungerer. AF fungerer også. Batteri-indikatoren blinker, som om batteriet er tomt. Men det står at det er fullt, og det er nettopp ladet opp. Noen anelse? Eller skal jeg bare levere det tilbake til japanfoto? Det er litt kjipt, siden jeg for tiden er ganske avhengig av kameraet, i forhold til skole. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 16. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er en mulighet for at batteriet er ødelagt. Ser i manualen at hvis batteri indikatoren blinker så kan dette bety "Battery information not available" med andre ord, batteriet kan ikke benyttes. Lenke til kommentar
thesmith Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ville levert det inn, men er ikke sikkert det smarteste er å ta turen innom Japanphoto. Hvis jeg var deg ville jeg tatt kontakt med interfoto siden de er autorisert Nikonverksted og det vil nok da ta kortere tid enn om du går via forhandler. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Men der har jeg jo ikke garanti. Det er jo på japanfoto jeg har garanti. har tenkt å kjøpe meg et nytt objektiv også. Nikkor 50mm f1,4 tror jeg det var. Kun 1k Og hvis det bare er batteriet det er noe galt med, kan jeg jo bare få et nytt batteri. Lenke til kommentar
thesmith Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg jobber selv på fotoknudsen og vi sender ofte kunder direkte til verkstedet hvis de er avhengig av å få tilbake utstyret fort. Det går ihvertfall ann å høre. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Interfoto reparerer nå bare Pro modellene til Nikon, amatør/semi pro er det vel Camera & Videoteknikk som tar seg av. www.camera.no Lenke til kommentar
thesmith Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Ja det har du helt rett i. Beklager feil info. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg leverte D80'en min til japanfoto (hvor jeg kjøpte den for et par måneder siden). De sa jeg ikke måtte forvente å få det tilbake før om minimum 3 uker. De måtte sende det inn til no greier.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 24. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2007 Jeg leverte D80'en min til japanfoto (hvor jeg kjøpte den for et par måneder siden). De sa jeg ikke måtte forvente å få det tilbake før om minimum 3 uker. De måtte sende det inn til no greier..Da har du i følge kjøpsloven rett til å få lånekamera. Du har ikke krav på verken samme modell eller merke, men du har rett til å få låne et annet kamera i mellomtiden. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Prøvde de med et annet batteri først? Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. oktober 2007 Prøvde de med et annet batteri først? ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå