Makky Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 XP-CD-en jeg bruker nekter å gi meg en hjelpende hånd, så jeg trenger ny. Er det noen her som har en OEM XP Pro plate de kanskje kunne lage et image av og så sende via nett? Jeg holder til i Oslo, så kan jo eventuelt møtes. All hjelp mottas med stor takk! Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Last ned fra en torrentside davel? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Glemte å nevne, det er Norsk versjon jeg trenger. Hvis noen har en torrent-link til norsk-versjon er jeg takknemlig. Jeg fant bare andre språk når jeg søkte. (Det er det samme om det er med eller uten servicepack) Endret 15. oktober 2007 av Makky Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er ikke lov til å linke til slikt direkte her på forumet, men en viss piratbukt kan sikkert hjelpe deg i din søken. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det er ikke lov til å linke til slikt direkte her på forumet, men en viss piratbukt kan sikkert hjelpe deg i din søken. Jepp Linkene kan ligge i fred ... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Den bukta med piratskip har dessverre ikke noen norske versjoner Linker kan sendes på PM. Er det noen her som har denne plata eller et image på maskinen? Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hvis du leter hardt nok så finner du. Du finner alt på internett veit du Men er det en ferdigbygd maskin eller er den bygga sjøl? Om det er en ferdigbygd maskina og du har/har hatt en orginal Windows XP Pro OEM cd, så kan du sikkert ringe til Microsoft og få en ny XP cd. Hvis ikke kan du gå på butikken du kjøpte maskina og spørre der. Lykke til. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Er en selvbygga maskin. Sjekka med en butikk, og de kunne ikke hjelpe bortsett fra å selge en helt ny pakke med lisens wil: hvis du har tips om link er jeg takknemlig om du tar deg bryet med sende det på PM. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tja. Har ikke tid til å finne noe akkurat nå. Leta litt ista, men fant ikke noe særlig som kunne hjelpe. Det var sikkert en orginal cd du hadde? Da kan du prøve å ringe til Microsoft og forklarer hva som er situasjonen, så regner jeg med at det går i orden. Jeg vet ikke hvordan det forigår da jeg ikke har prøvd det selv. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ja får vel prøve å ringe dem. De skal sikkert ha en blod-pris for det Det er ikke så stort marked for "norske" versjoner i piratbukta og andre lignende bukter Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Finner bare Volume License versjoner i de forskjellige buktene Det er virkelig hardt å være lovlig! Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hahaha...siden det er OEM, så kan ikke Microsoft hjelpe meg. Det må da være noen her som har en OEM-plate. Betaler gjerne litt for strevet! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hahaha...siden det er OEM, så kan ikke Microsoft hjelpe meg. Det må da være noen her som har en OEM-plate. Betaler gjerne litt for strevet! Av erfaring, kan MS selge til deg en Winplate for 350kr eller noe sånt. Da skal du oppgi OEM nøkkel du har på PC-en, og snakke med rett oppegående behandler per telefon. Men jeg lurer på det: -Er plata di så fysisk ødelagt at du kan ikke kopiere den, for så lage en på DVD eller CD? -kan du ikke kjøpe enkeltvis det du mangler, hvis det er bare noe *.sys filer? Hva er det som er problemet med CD-en du har? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Hahaha...siden det er OEM, så kan ikke Microsoft hjelpe meg. Det må da være noen her som har en OEM-plate. Betaler gjerne litt for strevet! Av erfaring, kan MS selge til deg en Winplate for 350kr eller noe sånt. Da skal du oppgi OEM nøkkel du har på PC-en, og snakke med rett oppegående behandler per telefon. Men jeg lurer på det: -Er plata di så fysisk ødelagt at du kan ikke kopiere den, for så lage en på DVD eller CD? -kan du ikke kjøpe enkeltvis det du mangler, hvis det er bare noe *.sys filer? Hva er det som er problemet med CD-en du har? Etter flytting så har den fått en litt hard behandling. Den er uleselig, har prøvd å brenne. Jeg har Volume License-plater og en xp home (oem) plate. Det eneste kundebehandleren ba meg om å gjøre, var å spørre butikken den ble kjøpt i. Derfor hadde det vært så utrolig mye lettere om noen hadde en kopi av plata. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke snakk bare med en. Ring tilbake rett etter du har snakket med dem. Din opprinnelig leverandør ...eksistere ikke lenger...sier du. Du skal kjøpe media fra dem. Du oppgir OEM key du har---gi opplysninger om betalingsmåte---du sier at du ønsker å betale der og da. Ikke gi deg. Det er ikke lett å få media fra noen tror jeg, men det er oppriktig av deg at du spør åpent om det dog. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke snakk bare med en. Ring tilbake rett etter du har snakket med dem. Din opprinnelig leverandør ...eksistere ikke lenger...sier du. Du skal kjøpe media fra dem. Du oppgir OEM key du har---gi opplysninger om betalingsmåte---du sier at du ønsker å betale der og da. Ikke gi deg. Det er ikke lett å få media fra noen tror jeg, men det er oppriktig av deg at du spør åpent om det dog. Er det rart folk piratkopierer Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Jeg sender pm med vedlegg. Du skal fylle alle opplysninger på den....viktig at du må ha den Coa nr. Det vil koste deg ca 213kr for å få en Winxp Home plate. Dvs du erstarter det du hadde. Du skal sende mail med denne som vedlegg. E-mail adresse finner du på skjema Du bare skriver at du henviser til telefon samtale vedrørende, erstatning av media. Endret 16. oktober 2007 av wiberos Lenke til kommentar
Makky Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Takker, tar det som siste utvei. Håper fortsatt på å få tak i det litt billigere. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Takker, tar det som siste utvei. Håper fortsatt på å få tak i det litt billigere. Ok, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå