morgus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei Har ett kjappt spørsmål, jeg skal oppgradere PC-en min litt senere utpå høsten her, og da lurer jeg i forbindelse med det på følgende: Hvis jeg kjøper Windows Vista Ultimate Oppgradering istedenfor vanlig fullversjon, funker den da på samme måte som XP gjorde med at det er bare å verifisere at jeg har en tidligere utgave av windows og vips så funker den akkurat som den vanlige? Gjorde det på XP så vil bare forsikre meg om at det er på samme måte her og. Hvis den gjør det så gidder jeg ikke å bruke flere tusen ekstra på den normale Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Det fungerer visst ikke helt på samme måten, men 'clean install' lar seg gjøre likevel. http://www.winsupersite.com/showcase/winvi...grade_clean.asp Lenke til kommentar
morgus Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Tungvint da gitt, men da funker det hvertfall, hadde helt glemt den sida der jeg :S Takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå