O__o Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Sikker En Sak som dette fra før men fant ingen Først sorry for skrivefeil Hva er det Dummeste du noen gang har gjort Hva Gjorde Du? Hvorfor? Angrer du? Selv så klarte jeg og tenne på en kar Skulle kødde men og så funka lightern... Ikke spørr Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tenne på en kar...*knegg* 1. Jeg sovnet i hagen til noen på tur hjem fra byen. 2. Ble altfor mange tyrkershots den kvelden. 3. Jepps, og siden den gang har jeg knapt rørt sprit. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Leste denne tråden Fordi den er patetisk Kjøpte Koss Portapro da kvaliteten er møkk og de er jævla ubehagelige å ha på Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 En Gang Skrev Jeg Overskriften I En SkoleStil På Denne Måten. Det Var Dumt. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vært utro (ikke mot han jeg er sammen med nå) hvorfor? fordi jeg ville ta hevn på ett vis. Om jeg angrer? ja, det var jo bare tåpelig å synke til hans nivå! (så var det kanskje litt synd i han jeg gjorde det med, jeg utnytta han jo bare) Lenke til kommentar
Nytt visningsnavn Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) sykle en lang tur hjemmenfra, smekke sammen låsen på sykkelen, kom på at jeg hadde glemt nøkklen... -fordi jeg er glemsk -angrer ikke, for nå husker jeg det +slå av kjøleskap før ferie for å spare strøm Endret 15. oktober 2007 av Daniboyzen Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dummeste innrømmer jeg ikke, men denne tar fin 2. plass: Var på vei til brutter med T-banen. Var første gangen, så jeg glemte å gå av på riktig holdeplass. Gikk av i neste og måtte gå en ganske lang strekning tilbake den november kvelden. Angrer jeg? Nei, faktisk ikke. Den gåturen gjorde skikkelig godt. Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 1. Sprenge postkassen til naboen. 2. Hørselskade(Under 3 etter forsvarets skala) 3. Ikke på selve sprenge postkasse delen. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ehmm.. må vell involvere jenter da. har hatt mye uflaks med det. En gang på fylla så tok en kompiss en vinne og løftet henne opp og snurret rundt og satte henne ned igjenn. Jeg var full og ville selfølgelig gjøre det samme men enten så feilberegna jeg vekta hennes eller musklene mine fordi hun føyk over skulderen min og på trynet ned i bakken bak meg ` Så var det en annen gang også på fylla da vi skulle forlate et vorspiel og en kompiss ga "hade" klem til ei dame han holdt på med så slo han meg i "lamasen" mens han holdt dama inntil kroppen. Dum som jeg var skulle jo jeg fyre det hardeste slaget tilbaken i han "lamas", bomma og traff dama midt i fleisen. Den siste flausen var vell når jeg var utvekslingsstudent i tyskland og vi skulle spille minigolf, det var siste banen og vi skulle skyte ballen på et hopp og høyt opp i et nett. Jeg smeller av og ballen fyker rett til venstre og treffer ei pen tysk jente rett i låret, hun begynner og hylgrine og fikk verdens største blåmerke . Angrer jeg, egentlig ikke det har vært noen morsomme historier i ettertid Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Faen som du har hatt uflaks da Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ehmm.. må vell involvere jenter da. har hatt mye uflaks med det. En gang på fylla så tok en kompiss en vinne og løftet henne opp og snurret rundt og satte henne ned igjenn. Jeg var full og ville selfølgelig gjøre det samme men enten så feilberegna jeg vekta hennes eller musklene mine fordi hun føyk over skulderen min og på trynet ned i bakken bak meg ` Så var det en annen gang også på fylla da vi skulle forlate et vorspiel og en kompiss ga "hade" klem til ei dame han holdt på med så slo han meg i "lamasen" mens han holdt dama inntil kroppen. Dum som jeg var skulle jo jeg fyre det hardeste slaget tilbaken i han "lamas", bomma og traff dama midt i fleisen. Den siste flausen var vell når jeg var utvekslingsstudent i tyskland og vi skulle spille minigolf, det var siste banen og vi skulle skyte ballen på et hopp og høyt opp i et nett. Jeg smeller av og ballen fyker rett til venstre og treffer ei pen tysk jente rett i låret, hun begynner og hylgrine og fikk verdens største blåmerke . Angrer jeg, egentlig ikke det har vært noen morsomme historier i ettertid Tror nesten jeg skal gjøre noe lignende så jeg har noen morsomme historier å fortelle. Eller kansje ikke . Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 +slå av kjøleskap før ferie for å spare strøm Hihi Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) For å slenge meg på i sjanger som karen over her Vi skrudde av fryseren på kjøkkenet på skolen før høstferie Endret 18. oktober 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå