Gå til innhold

hva brenner??

NicE

Anbefalte innlegg

Når jeg så denne topicen trodde jeg noen trengte hjelp til å identifisere ett produkt som brant ..

HVILKEN brenner heter det .. ;-)

Helt enig. Holdt på å få fnatt da jeg så noen som skrev "hva brenner".

Vær så snill, i det minste prøv å få topicen rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilkorrigeringsoptikk? Feilkorrigeringen skjer ikke i optikken, så da må EAC skjerpe seg litt.

uh...

Skal vi spikke fliser dah...

Min uttalelse "og saant" var ment aa vise tilbake til "feilkorrigering optikk", mmmkay?

Det har vel liten praktisk interesse for hvor behandlingen av feilkorrigeringen foregaar, for argumentet om at det aa korrigere feil istedenfor aa 'sette inn' liknende lyd er mer korrekt.

Nei gutten min, skal du kjoere et "flise-spikker showdown" faar du heller velge et emne, saa skal jeg nok stille opp, sjoe!.

Lenke til kommentar

Hvis du får byttet brenneren i en hvilken som helst annen brenner, uansett pris, så kjøp en dyr Plextor. De produserer de klart beste brennerne. Skal du ha en til samme pris som ASUS, så er LiteOn et godt valg.

Men er du sikker på at du ikke har prøvd å brenne med "no-name" eller gamle CD'er? Det finnes jo CD'er som ikke takler høye hastigheter.

Lenke til kommentar

får du velge en fra lista og så velger du det aller billigste :o

En ting er sikkert jeg har hatt en plextor brenner å nå 1 år... har feil brent en cd og det var på grunn av at harddisken/operativsystemet mitt krasja... :evil:

Sikkert brent ca 3000 cd er eller no sånt.... :woot:

Plextor er den dyreste av 48x brennerne så om du får velge og vrake uten noe mellomlegg så ville jeg absolutt valgt den... :woot:

Lenke til kommentar

uh...

Skal vi spikke fliser dah...

På ingen måte. Men den påstanden (fra EACs side) er ingen flis, det er et tre.

Min uttalelse "og saant" var ment aa vise tilbake til "feilkorrigering optikk", mmmkay?

Ja. Og?

Det har vel liten praktisk interesse for hvor behandlingen av feilkorrigeringen foregaar, for argumentet om at det aa korrigere feil istedenfor aa 'sette inn' liknende lyd er mer korrekt.

Nja. Noe er av akademisk karakter, men grunnprinsippene er nokså essensielle.

Nei gutten min, skal du kjoere et "flise-spikker showdown" faar du heller velge et emne, saa skal jeg nok stille opp, sjoe!.

Tøff i trynet, ja. Jeg ser meg gjerne frabedt å bli kalt 'din gutt', takk.

Lenke til kommentar

...

Tøff i trynet, ja. Jeg ser meg gjerne frabedt å bli kalt 'din gutt', takk.

Javel, beklager.

Foroevrig interesserer jeg meg litt for aa faa best mulig audio-rip, saa hvis du mener at EAC-gutten... eh... "Mannen" trenger aa skjerpe seg litt og ikke forstaar de essensielle grunnprinsippene, kan du da opplyse meg om hva som er feil i dette:

If you don't know what error concealment is, or if you have never heard of dB or ECC, this tool is most probably nothing for you. It is mainly for (online) magazines and interested users and professionals that want to know which drive has the best optical system, and how a drive performs on error correction and error concealment.

...

The quality of the optical system (and/or of the error correction capabilities of the firmware) is shown in at which time index the error start. The error hiding qualities are shown when the wedge gets bigger. For example my Pioneer DVD drive will start error correction quite early (bad optics and error correction), ...

Kilde: http://www.exactaudiocopy.de/

Jeg regner med at du selvsagt sjekket denne informasjonen fra EAC foer du begynte aa spikke, og at siden du uttaler deg saa skraasikkert om "essensiell grunnprinsipper" saa vet du hva Hamming feil-kode er, samt betydningen av nivaa 1 og 2 feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...