NicE Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 jeg har nettop kjøpt en asus 40x brenner jeg fikk først en brenner ville bare brenne i 16x samme med den andre... De har tilbydt meg jeg kan få brenner i et nytt merke hva brenner burde jeg ta ? lurte litt på LG brenner men jeg vet ikke så mye om brennere... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Plextor, etter det jeg har hørt er det det dyreste og beste Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Sikker på at du ikke bare har cd-er som ikke støtter mer enn 16*, eller at du brant på RW? Plextor, Lite-on og Asus er det folk flest går for nå. Mv,Stian Lenke til kommentar
YBD Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg anbefaler også Plextor, de har for det meste vært de beste i tester. Dessuten har jeg en Plextor, er godt fornøyd Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 De har tilbydt meg jeg kan få brenner i et nytt merke hva brenner burde jeg ta ? lurte litt på LG brenner men jeg vet ikke så mye om brennere... Hvis du kan vrake og velge mellom modellene så ville jeg kanskje ha valgt plextor pga de lever solide varer til en dyr penge. Får du derrimot pålegg om å holde deg under prisen som den forrig så er vel LiteOne 40X eller 50X et godt allternativ. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Når jeg så denne topicen trodde jeg noen trengte hjelp til å identifisere ett produkt som brant .. HVILKEN brenner heter det .. ;-) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Har LG og er strålende fornøyd. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Ville gått for Lite-On, helt klart. Har selv både Lite-On og Plextor. Lite-On brenneren leser og brenner enkelte kopisperrer bedre enn Plextor. Har tatt endel backup som bekrefter dette, og er faktisk mer fornøyd med Lit-On`en enn med min Plextor. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Når jeg så denne topicen trodde jeg noen trengte hjelp til å identifisere ett produkt som brant .. HVILKEN brenner heter det .. ;-) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Bare sånn for å være totalt usaklig : Papir brenner, ved brenner, hus brenner, har prøvd å brenne cd`er men de tar liksom ikke fyr, de smelter..... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 LiteOn *high five* @ Dikky og emnet. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Du vil ikke bli skuffet med LiteOn. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Enig med de andre. Lite-On er billig og bra Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Plextor. Har en som brenner med 16xhastighet. Har hatt den i over to år. Har enda tilgode å få en feilbrendt plate. Så hvis jeg kjøper ny brenner så kommer det også til å bli en Plextor. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Når jeg så denne topicen trodde jeg noen trengte hjelp til å identifisere ett produkt som brant .. HVILKEN brenner heter det .. ;-) Du måtte kommentere det? Vi så alle at det var feil, men har det noe med saken å gjøre. Du forsto jo hva han mente? 8) Til tråd starter: Ville valgt plextor uansett om du har råd til det. Ca 800 for en plextor. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Når jeg så denne topicen trodde jeg noen trengte hjelp til å identifisere ett produkt som brant .. HVILKEN brenner heter det .. ;-) som om jeg skulle sagt det selv. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Enig med de andre. Lite-On er billig og bra Man sier saa. Men EAC har litt informasjon om kvaliteten paa lesning, som kort fortalt gaar paa at Plextor har bedre feil-korrigerings optikk og saant for audio. Saa hvis man vil ha best mulig rip( audio ), anbefaler dem Plextor. Lenke til kommentar
NicE Skrevet 30. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2003 dem har ikke LITE ON på flexi-data der som jeg handler... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 Men EAC har litt informasjon om kvaliteten paa lesning, som kort fortalt gaar paa at Plextor har bedre feil-korrigerings optikk og saant for audio. Feilkorrigeringsoptikk? Feilkorrigeringen skjer ikke i optikken, så da må EAC skjerpe seg litt. dem har ikke LITE ON på flexi-data der som jeg handler... Ehh, kjøp en annen plass? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå