Kvalheimaren Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke LYD på pc-en min... Jeg har prøvd alle lyddriverane fra asus si heimeside og vis dei samme feilmeldingene Hovedkort: Asus P5KC ka du kan gjør? Endret 15. oktober 2007 av TheIslandStone Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Dumt spørsmål kanskje, men jeg regner med at du har aktiver on board lyd i bios? Du bruker selvfølgelig ikke PCI kort til lyd? Endret 15. oktober 2007 av John Kr Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Dumt spørsmål kanskje, men jeg regner med at du har aktiver on board lyd i bios?Du bruker selvfølgelig ikke PCI kort til lyd?alt med lyd e ENABLA og at det står på HD AudiO....ka kan eg gjøre vidare? Endret 15. oktober 2007 av TheIslandStone Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ok og høytalerne er testet og funnet i orden? Har du optisk utgang på dette hovedkortet, har du testet det? Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 ok og høytalerne er testet og funnet i orden? Har du optisk utgang på dette hovedkortet, har du testet det? Hmm, er ikke sikker på hva jeg har egentlig. Har som sagt Asus P5KC, men finner ikke noe info om det du nevner på deres hjemmeside (skal nevnes at jeg ikke vet hva jeg skal se etter). Har ikke så mye peiling på sånt, så hadde vært flott om du kunne hjulpet meg litt videre Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Hei Dersom du går inn på hjemmesiden til ASUS og ser på ditt hovedkort så kan du se på et bilde nederst på siden at ditt hovedkort har både digital og optisk lydutgang i tillegg til de vanlig analog utgang. http://www.asus.com/products4.aspx?modelme...l3=534&l4=0 Det som har vært fint å funnet ut er om de to førstnevnte utgaangene er operative (om de virker). For å konstatere om lyddelen på ditt hovedkort virker eller ikke. Er alle tre utgangene døde så er det vell hovedkortet som har tatt kvelden. Tar selvfølgelig forbehold om det jeg sier stemmer med virkeligheten. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 Okei, takk skal du ha. Var ikke noe lyd i den sorte inngangen heller (som vel er den optiske inngangen). Her har du noen skjermbilder av lydproblemet: Håper disse kan klargjøre en del ting Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Ok, er litt usikker på hvor du er nå, men vi får se... Den svarte virker heller ikke sier du, snakker du da om den svarte analoge utgangen? Normal stereo lyd får du fra den grønne. Jeg snakket om den digitale og den optiske utgangen rett under tastatur pluggen (PS2). Den har da ikke prøvd forstår jeg. Som det ser ut for meg så er ikke riktig software eller drivere installert. Har du sett inne på enhetsbehandling å sett hvordan oppsettet er der? Prøv å installere de riktige driverne på nytt, men deinstaller de gamle først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå