Flexx Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 routeren funket flott helt til jeg oppgraderte firmwire. Da gikk det skeis. Det sto at oppgraderingen var suksess, men så sluknet den helt. Ingen respons og få. Lysene foran lyser som de skal når ting er koblet i osv. Men kommer ikke inn på den. Og når jeg kjører Cden, så blir jeg spurt om et passord som er feil uansett. Noen tips? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Prøv og reset den med en penn i hullet på baksiden. Lenke til kommentar
Flexx Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Har prøvd det flere ganger, men uten respons. Den lyser like mye forran, men når jeg skriver inn ip'n så får jeg bare 404 error (noe lignende) i firefox. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 prøv med anen nettleser Lenke til kommentar
Flexx Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 prøv med anen nettleser Hjalp dessverre ikke Men takk for tips. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Prøv en "hard" reset. Hold en penn i 30 sekunder på resetknappen. Lenke til kommentar
Flexx Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Heller ikke nå skjer det noe mer Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Får du IP og sånt fra den da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Kobler du deg til riktig ip-adresse? Mulig den har forandret seg med firmwaren. Prøv også å koble deg til den med telnet Lenke til kommentar
Flexx Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Telnet? Nå trenger jeg forklaring på hva det er : p Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 telnet er en tekstbasert protokoll for å konfigurere routere, switcher, dataer, servere, osv. kom vel på 70-tallet på unix-maskiner om jeg ikke husker feil^^ start - kjør - cmd - "telnet <ip>" Lenke til kommentar
Flexx Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 Fungerte første gangen jeg prøvde, Open WRT fikk jeg opp da. Men etter å ha satt passord så funket det ikke lenger. Eneste som dukker opp da er; Login failed. Connection to host lost. Resete routern funker ikke, har prøvd å kjøre cden, men det hjelper ikke. Feil passord virker det som. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Google etter "wrt54gl bricked" så finner du sikkert det du behøver. Det skal gå an å legge inn ny firmware med TFTP hvis du booter inn i rett øyeblikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå