jlek Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei! Har lenge gått å ha ett lyst på en underamstatovering, men økonomien har dessverre holdt dette tilbake. Nå har jeg endelig skaffet meg en jobb og har da litt penger jeg b.l. annet skal bruke til å realisere ting jeg lenge har hatt lyst til. Har sett mye rundt etter aktuelle motiver, og har til slutt landet på vedlagt bilde. Om noen hadde hvert villige til å lage en litt mer utsmykket versjon, eventuellt med lett innvendig skygge o.l. hadde jeg satt umåtelig stor pris på dette. Mvh. Jossda. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Jaja, vet egentlig ikke hva du vil ha gjort med å gjøre den finere.... Bare en liten kjapp redigering kan se om jeg får gjort noe mer.... Endret 15. oktober 2007 av multisync Lenke til kommentar
jlek Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jaja, vet egentlig ikke hva du vil ha gjort med å gjøre den finere.... Bare en liten kjapp redigering Dette er absolutt noe av det jeg er ute etter, takk for at du tok deg tid. Tenkte bl.a. på endene på tegnet, syns de er litt butte og at de kan gjøres mer utav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå