Sjark Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei, Bruker for tiden Fedora 7 med Gnome og Nautilus File Manager. Bare lurte på om det er mulig å endre sånn at Nautilus åpner nye mapper i samme vindu i steden for å åpne et nytt hver gang, blir mange vinduer ettervert så det hadde vert flott om jeg kunne åpne alt i samme vindu som i feks windows. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fyr opp gconf-editor. Har du den ikke, installer den. Deretter klikker du deg inn på apps>nautilus>preferences Her finnes det mye snadder. Den øverste er vel noe for deg Sjekk nedover lista også. En del ting som er nyttig å aktivere. Hvert punkt er såppass bra forklart at du ikke kan gå feil om du leser. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Takker, funka fint det Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg trykker bare på Edit (tror jeg det er) -> brukervalg i Nautilus, så kan du endre på det du ønsker. En annen måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 16. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2007 Det var de jeg prøvde først, men der fant jeg ikke ut hvordan jeg kunne endre til at alt blir åpnet i samme vindu Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Det var de jeg prøvde først, men der fant jeg ikke ut hvordan jeg kunne endre til at alt blir åpnet i samme vindu Velg Rediger -> Brukervalg -> Oppførsel -> huk av "Alltid åpne i leservindu" Endret 16. oktober 2007 av crowly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå