Coffey Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Etter oppfordring fra moderator kan vi jo prøve å åpne denne, som en etterfølger etter Metallica til Valle Hovin 10. juli '07, som på slutten ble brukt som en Metallicatråd, før den døde helt ut. Men, her kan vi diskutere alt om Metallica, bandet, sanger, album, konserter og tours. Så, bring it on Personlig så er Mama Said og Fade To Black mine yndlingssanger akkurat nå Endret 15. oktober 2007 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Ellers hadde ikke dette vært et helt unaturlig sted å legge diskusjon rundt Metallica. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror denne tråden kan stenges. Se Anathemas post. Moderaaatooor! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg tror denne tråden kan stenges. Se Anathemas post. Moderaaatooor! Samme for meg, jeg bare åpnet denne fordi jeg vil diskutere Metallica med noen, og moderator sa det.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ellers hadde ikke dette vært et helt unaturlig sted å legge diskusjon rundt Metallica. Vi bruker albumguidene når vi først har dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg