Gå til innhold

X-Fi Xtreme Gamer vs X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei jeg ville valgt X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition ,jeg bruker den selv og den har veldig veldig god lyd både til spill ,musikk. Du vil vil bli veldig fornøyd med dette kortet. Den har egen strømkontakt også, men den brukes veldig sjelden, med mindre du vil video redigere ,eller encode svært store filer, da må du bruke strømkontakten. Med spill er dette ikke nødvendig, heller ikke vanlig avspilling av musikk eller filmer.

X-Fi Xtreme Gamer har veldig dårlig lyd og kan ikke måle seg med X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition.

:thumbup: X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition vil være det rette valget for deg som spiller.

:thumbup: X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition gir deg:

Bedre fps i spill pga 64 mb minnet.

Veldig god lyd i spill og musikk,også dvd og film avspilling.

støtter EAX 5.0 for bra effekter, for spill og musikk.

OpenAL støtte.

Fatal1ty Gaming Headset fungerer drittbra på dette kortet.

Mere fordeler på linken nedenfor.

http://no.europe.creative.com/products/pro...p;product=15854

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Obs! X-Fi Xtreme Gamer har ikke digital spdif utgang, bare optisk. Har selv en angrerettbytte på gang nettopp pga dette. Tenkte å bruke det med ett Creative Inspire digital 2.1.

Har du dette kortet selv? På komplett og andre sider står det at kortet av nettopp digital spdif utgang, men ikke optisk. Hvilket kort mener du egentlig?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke trenger de ekstra utgangene professional har, ville jeg nok valgt det billigste. Begge to har x-fi - prosessoren, og tilnermet identisk lydkvalitet. De 64MB gir litt ekstra ytelse i de få spillene som støtter dette. Men det er ikke snakk om mye. Etter min mening bør heller valget stå mellom xtremegamer og xtrememusic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...