Keff Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Trenger litt hjelp ang disse to lydkortene: http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=326870&sku=326406 Hva er egentlig den store forskjell utenom dobbel pris og dobbelt så langt navn.... Pro har 64mb minne, den andre er ikke oppgitt med minne... +1 på grensesnitt, og småting. Er dette vesentlig?? Skal brukes mest til gaming. Endret 15. oktober 2007 av Keff Lenke til kommentar
Mr_tranquilizer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hei jeg ville valgt X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition ,jeg bruker den selv og den har veldig veldig god lyd både til spill ,musikk. Du vil vil bli veldig fornøyd med dette kortet. Den har egen strømkontakt også, men den brukes veldig sjelden, med mindre du vil video redigere ,eller encode svært store filer, da må du bruke strømkontakten. Med spill er dette ikke nødvendig, heller ikke vanlig avspilling av musikk eller filmer. X-Fi Xtreme Gamer har veldig dårlig lyd og kan ikke måle seg med X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition. X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition vil være det rette valget for deg som spiller. X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Professional Edition gir deg: Bedre fps i spill pga 64 mb minnet. Veldig god lyd i spill og musikk,også dvd og film avspilling. støtter EAX 5.0 for bra effekter, for spill og musikk. OpenAL støtte. Fatal1ty Gaming Headset fungerer drittbra på dette kortet. Mere fordeler på linken nedenfor. http://no.europe.creative.com/products/pro...p;product=15854 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kapring av tråden: fungerer disse kortene med 2.1 høytalersett til PC samtidig som man har SP\DIF ut til Receiver og hjemmekinoanlegg? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Obs! X-Fi Xtreme Gamer har ikke digital spdif utgang, bare optisk. Har selv en angrerettbytte på gang nettopp pga dette. Tenkte å bruke det med ett Creative Inspire digital 2.1. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) ok, men går det med optisk + analog 3-jacks annlegg? (helst samtidig output - det går på mitt nåværende innnebygde men jeg vil ha EAX HD) Endret 19. oktober 2007 av MrLee Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Obs! X-Fi Xtreme Gamer har ikke digital spdif utgang, bare optisk. Har selv en angrerettbytte på gang nettopp pga dette. Tenkte å bruke det med ett Creative Inspire digital 2.1. Har du dette kortet selv? På komplett og andre sider står det at kortet av nettopp digital spdif utgang, men ikke optisk. Hvilket kort mener du egentlig? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Hvis du ikke trenger de ekstra utgangene professional har, ville jeg nok valgt det billigste. Begge to har x-fi - prosessoren, og tilnermet identisk lydkvalitet. De 64MB gir litt ekstra ytelse i de få spillene som støtter dette. Men det er ikke snakk om mye. Etter min mening bør heller valget stå mellom xtremegamer og xtrememusic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå