Totentanz Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kom over denne maskinen hos Multicom. Den virker for det første rimelig lekker og godt utstyrt til den prisen. Så blir spørsmålet: er det noen som har erfaring med dette merket, noe som helst å bemerke/kommentere? Blir vanskelig å bestille når man ikke klarer spore opp en eneste omtale på nettet. Jeg kan dessuten legge til at valget mitt står mellom denne og HP TX1250. Lenke til kommentar
cizz Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Lurer også på om noen har erfaringer med denne? Gav jo rimelig greit mye for pengene så vidt jeg kan se. Leste på dinside at den var litt plaget med støy, noen som kan bekrefte/avkrefte? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Denne er nett lik (trur eg), billigere, større skjerm og du kan velge motiv som skal vere på den. EDIT: Dei er like Endret 3. november 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hele poenget med den er jo at den er liten og lett, og at den er svært billig ifht. størrelsen. Vektforskjellen mellom denne og IFL91 er nesten en hel kg... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 kva sin smak. men på den som eg linka til kan du disigne lokke på PC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå