Snublefot Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Etter jeg trynte ann ned en svær trapp på en skoletur foran 3 klasser og en haug med lærere så kaller en vennine meg alltid det. Syntes det var så beskrivende på meg, og litt søtt, så da ble det Snublefot Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skulle finne en ny avatar, og da jeg kjøpte meg en plate stratos fant jeg denne blå kua smilende på forssiden. da tenkte jeg at jeg likesågjerne kunne endre brukernavnet også nå som det går ann... Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Dårlig oppfinnsomhet, ville ha noe nytt og ble ofte kalt Mortis, også la jeg på 360 fordi jeg har en XBOX 360, for Mortis hadde blitt kjedelig aleine. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Satt og skulle regge nick på BF2 så hadde ikke lyst å bruke veldig tid på det, så jeg hadde netopp sett en monstergarasje, der de sa noe 0,Zero Nada, å jeg hadde en mus foran med det sto/het X7 på, så da ble det Nada og X7 :-P Endret 19. oktober 2007 av NadaX7 Lenke til kommentar
Fashionjunkiie Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 fordi jeg er en camilla rett og slett Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Valgte det navnet, fordi det henviser til egen skrivelyst, og ikke minst en viss grad av galskap. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Mitt strekker seg fra Tolkien via IRC og hit. Ossë er en i persongalleriet til Tolkien. Brukte lenge dette på IRC. En av mine bekjente begynnte å tiltale meg med: "YO! MON!", og da ble Osse-Mon reservenicket i stedet for Osse_ e.l. Thus history was written Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå