PastaJensen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hmm, meiner eg slurpa imeg pasta når eg lagde denne kontoen... Men kvifor jensen aner eg ikkje.. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 KIMzor Kaller meg det samme på andre spill, er bare derfor. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Da jeg registrerte meg her kalte jeg meg for raidmax7 fordi det sto en eske fra raidmax-kabinettet rett ved siden av meg når jeg skulle registrere meg her, og sjutallet fordi Raidmax var tatt, senere bytta jeg til Deila, som er ett enklere nick, og tilfeldigvis også etternavnet mitt Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Navnet mitt begynner på P, og jeg kalles Paala, Den Store P er mitt navn Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Rand'al Thor blir kalt Sauegjeter av Lews Therin Thelamon i WoT, derfor tok jeg dette navnet. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Spillte Unreal Turnemeat med noen nerder for noen år sia, og fant på n00bmaker litt ironisk om meg selv Siden har det vært stortt brukt på internett... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Grunn: Forhenværende solgud, nå Herre over alt som kan fly, makt gjennom stolthet. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Bytta navn, tok det fordi jeg e l s k e r Urge Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fordi jeg heter Fredrik i virkeligheten, og det ligner litt på Fredrik. Mailen min og alt annet er Fjeddiu. Trofast eier av det navnet i årevis Lenke til kommentar
ET! Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Pga. at første bokstav i fornavn er E og første i etternavn er T altså ET. Har ingenting med ET filmen å gjøre. media pga at jeg er kreativ og utfolder meg med mange medium (media). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg har forkortelse for mine navn. Ikke så kreativt men det funker. Masse av vennen mine kaller meg også for JFM Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Påvirket av narkotika. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Holdt på å skaffe meg lappen på det tidspunktet jeg registrerte meg, har egentlig andre navn jeg bruker, men dette passet fint til dette forumet på det tidspunktet. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Folk som tror på evig kjærlighet -> tatoveringer av navn på kroppen -> Angelina Jolie og Billy Bob Thornton. Lenke til kommentar
Nordgaard Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Nordgaard, som i etternavnet mitt =D Winner of Name War 2007! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg skiftet til dette pga det gamle hadde utspilt rollen sin. Det var et fint løp tho. Støttes. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Må jo ha et navn. Hang stort sett rundt i HW-forumet når jeg opprettet kontoen. Følte derfor at computerwelt passet. Dessuten er det også navnet på en skive av Kraftwerk. Liker de godt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fordi det er etternavnet mitt, wtfnewb. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fordi det er navnet mitt Orginalt så var nicket mitt (som jeg bruker overalt) Judofyr = jeg går på judo og er en fyr Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fordi det var det daverende nicket mitt.. K for fornavnet, A for mellomnavn, og g for etternavn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå