Sonja84 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vel, jeg lurer på bakgrunnen for hvorfor du har valgt nettopp det brukernavnet du har. Jeg ser så mange forskjellige til dels kreative navn, og lurer på hvordan dere har kommet frem til de. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fordi det er tøft. Anathema er navnet på et band jeg har sansen for. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Sonja84 fordi selv om jeg ikke heter sonja, er det en kjapp måte å fortelle leseren på at jeg er jente, 84 betyr rett og slett at jeg er 84-modell, he-he, altså at jeg er født i 1984. På den måten vet leseren med en gang at jeg er jente, og født i 1984. Endret 15. oktober 2007 av Sonja84 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg følte vel for dette navnet her. HYLO HADDE FJORTISSPERIODEN SIN. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg var vel rundt 16 år gammel og digget tegneserien Spawn. I den serien er det en karakter som heter Curse som jeg syntes var ganske stilig og dermed fant jeg ut at jeg tar det brukernavnet her på hw.no. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Tilfeldig navnegenerator på nettet fra den gangen jeg leste ringenes herre, og slukte rått alt som hadde med LOTR å gjøre... Vil uansett si at det er et fremskritt fra mitt gamle nick HanZilla Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 gikk med en tsjorte som det stod tommy hilfiger og noen kompiser bare "det hadde vært j*vla kult og laget en tsjorte som det stod tommy Chilfiger på", og ffra da av ble jeg kalt chilfiger Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Vet ikke helt. Første som jeg kom på der og da. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fordi jeg digger Fancypants Adventure spillene. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Snobjorn: De tre første bokstavene i fornavnet og de fire første i etternavnet. Bortsett fra den siste o'en som egentlig er en ø. Snobjorn/Snøbjørn kan tolkes til Isbjørn... Liker nicket ditt cecolon... Endret 15. oktober 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 hovedgrunnen er vel hvor lite kreativ jeg egentlig er Gamle nickene mine var rimelig sugne, så jeg fant ut jeg likegodt kunne bruke etternavnet mitt. Ikke et veldig vanlig etternavn Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 fordi jeg heter Carl og er gutt. Det enkle er ofte det beste Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Siden dette var spill nicket mitt for mange år siden og endelig tatt det opp igjen, men noen mixinger på bokstaver innimellom. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg bruker PalWare på spillkonsollene. I de aller eldste spillene så la man inn kun tre tegn og da ble det PAL i stedet for det jeg heter;) Videre synes jeg WarioWare var ett kult spill. Siden jeg prøver å være hyggelig så synes jeg Pal beskriver meg mer en deathbloodkiller feks. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er selværklert smartass Bestemte meg for dette brukernavnet litt på slump, ville ha noe kort, og "IQ" var det eneste jeg kom på der og da. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Enkelt og greit fordi jeg heter Karl-Peder.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Jeg heter Knut, og så var det en annen på forumet som sa Knewt, så syns jeg det så kult ut, og så byttet jeg til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå