OgnOmm Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Flere som har oppdaget msn problemer i dag. Vet om flere (inkl. undertegnede) som klager over lagging på msn. Liker ikke dette, først klikker filoverførings delen, nå lagger det.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Det er rart, noen folk får jeg sendt ting til, andre ikke, selv om ingen har firewall og samme type abb...Dårlig av microsoft Lenke til kommentar
xeon Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Opplevd en del lagging jeg også, men jeg trodde det var pga. trillian.. Mulig SQL-problemer Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Opplevd en del lagging jeg også, men jeg trodde det var pga. trillian.. Mulig SQL-problemer japp, problemet ligger der. Den logger av til utider og uten forsvarsel. Pokker at noen skal ødelegge nettet for oss vanlige brukere! Lenke til kommentar
morbo Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 Pokker at noen skal ødelegge nettet for oss vanlige brukere! network scanner, sjekker en f.eks ip range. Og der får du opp hvem som server og du kan også cracke password og slikt via dette programmet. Funket fett. Dessuten må du også som dreper andre pc'er. det er så fett på lan. Folk blir jo forbanna! Hmm... noen prater med kløvet tunge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå