JFM Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hei. Jeg har lasta ned de to første episodene i Prison Break. Problemet er at de er i samme fil. Siden dette er i HD-kvalitet er det "ts" som er filformatet. Fila mi heter "Prison Break s01 episode 01-02.ts" og er på 8gb Jeg har googlet men ikke hatt hellet med meg. Jeg finner bare program som deler fila på midten (4gbx2). Men da blir første episode lengere en den skal. Andre episode blir kortere. Har også funnet et program som gjør akkuratt det jeg vil, men det støtter ikke .ts-filformat Vet du hvilke program jeg trenger? Tusen takk Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det et video format som heter .ts? Sikker på at det ikke er .avi etc? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det et video format som heter .ts? Sikker på at det ikke er .avi etc? Ja, den heter ts. Er en HD format Lenke til kommentar
wo0ly Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Har ikke vært så mye borti slike jobber med HD-format, men har du prøvd VirtualDub? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Har ikke vært så mye borti slike jobber med HD-format, men har du prøvd VirtualDub? Skal prøve det. Edit: VirtualDub støtter ikke formatet ts Endret 15. oktober 2007 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå